اخبار لوازم خانگی

مشخصات پردازنده اسنپدراگون 835 فاش شد

آیا اسنپ دراگون 835 در گلکسی اس8 به بهره برداری می رسد؟

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اطلاعات پردازنده اسنپ دراگون 835 که قرار است جانشین اسنپ دراگون 821 شود برای اولین بار توسط وبلاگ نویس روسی الدار مورتازین در فضای مجازی منتشر شد. حالا شرکت های کوالکام و سامسونگ به طور رسمی این خبر را تایید کردند.

به نظر می رسد با توجه به تایید این دو شرکت، ورود تراشه های SOC به بازار وهمچنین مراسم رونمایی سامسونگ از پرچمدار جدیدش قریب الوقوع است.

طبق مشخصاتی که این وبلاگ نویس ارائه داده، نسل بعدی تراشه های SOC با شماره مدل MSM8998 در مقایسه با تراشه چهار هسته ای اسنپ دراگون 821 مجهز به یک پردازنده هشت هسته ای خواهد بود که از پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۴۰ بهره برده و از حافظه فلش UFS 2.1 پشتیبانی می ‌کند که با معماری لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده و حدود شش ماه پیش توسط سامسونگ معرفی شده است.

گفته می شود اسنپدراگون ۸۳۵ در فصل نخست سال ۲۰۱۷ به مرحله تولید خواهد رسید و با توجه به اینکه پرچمدار گلکسی اس ۸  در نمایشگاه MWC سال آینده معرفی خواهد شد به احتمال زیاد اولین محصولی خواهد بود که مجهز به این پردازنده وارد بازار خواهند شد.  

البته اطلاعات ذکر شده هنوز مورد تایید این شرکت ها قرار نگرفته  اما از آنجایی که شایعاتی که از کشور چین به گوش می رسد، اغلب به حقیقت می پیوندد؛ این مشخصات را به عنوان ویژگی های اولیه این پردازنده ها در نظر بگیرید.

نظر شما چیست؟