اخبار لوازم خانگی

کشفیات کالای قاچاق در تهران رشد ۳برابری داشته است

ال کا ایران : دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: آمار کشفیات کالای قاچاق در سال جاری به نسبت سال گذشته رشد سه برابری داشته است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی اکبر پوراحمدنژاد دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا و ارز استان تهران گفت:به منظور مبارزه با قاچاق تمامی مبادی مواصلاتی به سمت تهران به واسطه مکانیزم های خاص مورد کنترل دقیق قرار گرفته است.

وی درادامه افزود: فعالیت درحوزه مبارزه با قاچاق صرفا به یک دستگاه خاص محدود نیست و به همین منظور قانون گذار، ستادی  متشکل از ۱۷ دستگاه را تعریف کرده  و در استان ها نیز کمیسیونی متشکل از همین تعداد دستگاه تشکیل شده است.

پوراحمد نژاد تصریح کرد: آمار کشفیات در سال جاری به نسبت سال گذشته رشد سه برابری داشته است، امحای چهار مرحله ای ۵۰۰ تن کالای قاچاق و اجرای احکام ۴۷۳ پرونده قاچاقی که بدلیل نقص در پرونده روند رسیدگی آنها بعضا تا سه سال متوقف شده بود نیز از دیگر اقدامات بوده است.

وی اذعان داشت: اولین قدم در بحث مبارزه باقاچاق،نا امن کردن فضا برای قاچاقچیان و بالا بردن هزینه این پدیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر کمیسیون مبارزه باقاچاق کالا وارز استان تهران در پایان تصریح کرد: قطعا عملکرد یک نهاد مبارزه باقاچاق نمی تواند به تنهایی عامل پیشگیری و از بین بردن آن درکشور باشد و این امر عزم همه جانبه ای را در جامعه می طلبد.

 

نظر شما چیست؟