اخبار لوازم خانگی

سامسونگ رنگ جدیدی از گلکسی C9 Pro را معرفی کرد

سامسونگ با عرضه گلکسی C9 Pro در نسخه Black Jade طیف رنگ جدیدی را معرفی کرد

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماه گذشته سامسونگ از گوشی گلکسی C9 Pro به عنوان اولین اسمارت فون مجهز به حافظه رم 6 گیگابایتی پرده برداری و آن را در دو رنگ  طلایی و رزگلد روانه بازار نمود.

اما اخیرا تصاویری در صفحه شخصی مدیر ارشد واحد سامسونگ دیزاین شین لی در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده Galaxy C9 Pro را در بدنه ای با رنگ جدید مشکی مات به معرض نمایش درآورده  است.

رنگ Black Jade دومین طیف رنگی مشکی است که امسال توسط سامسونگ معرفی می شود. چرا که چندروز پیش تصاویری از اسمارت فون پرچمدار گلکسی اس7 اج در رنگ مشکی براق در فضای مجازی منتشر شد.

گفته می شود سامسونگ با عرضه نسخه براق گلکسی اس7 اج قصد دارد رقابت جدیدی با نسخه Jet Black آیفون7 و آیفون7 پلاس آغاز کند. همچنین غول فناوری کره ای قصد دارد تا با عرضه این رنگ جدید دستگاه هایی که حدود یکسال پیش از معرفی آن ها می گذرد را به روز رسانی کند.

سامسونگ گلکسی اس7 اج با رنگ مشکی براق انتظار می رود در ماه آینده روانه بازارهای آمریکا شود تا در دوران تعطیلات درآمد ویژه ای را از این بخش کسب کند.

البته هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه نسخه Black Jade گلکسی C9 Pro در بین از کره جنوبی منتشر نشده است.

از آنجایی تصویر منتشر شده از صفحه شخصی مدیر ارشد بخش طراحی سامسونگ در شبکه اجتماعی ویبو گرفته شده است، در نتیجه می توان می توان به صحت این خبر اطمینان داشت.

نظر شما چیست؟