اخبار لوازم خانگی

گلکسی S۸ با ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی می‌آید

سامسونگ گلکسی S۸ به احتمال زیاد در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و این شرکت ممکن است یک نسخه ۲۵۶ گیگابایتی از جانشین گلکسی S۷ارائه دهد، حرکتی که یادآور استراتژی آیفون ۷ است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گلکسیپرچمدار بعدی سامسونگ خواهد بود و انتظار می‌رود از طراحی‌های اساسی نسبت به گوشی‌های قبلی بهره ببرد. شایعات می‌گویند این دستگاه یک صفحه نمایش حساس به فشار و بزرگتر خواهد داشت و دکمه خانه را از بین خواهد برد.

همچنین شایعه دیگری وجود دارد که ممکن است این گوشی هوشمند در نسخه‌های ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شود. یک تغییر در استراتژی کهکشاناست که در انواع ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه شده بود و از حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کرد. این کار، در واقع تقلیدی از استراتژی اپل است که آیفون ۷ را در نسخه‌های ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌کند، اما کارت حافظه ندارد.

همچنین اخباری وجود دارد که این گوشی در مقایسه با گلکسی  S۷که دارای رم ۴ گیگابایتی بود، ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. از نظر پردازنده نیز انتظار می‌رود گلکسی  دارای دو نسخه، یک چیپ‌ست Exynos و دیگری اسنپ‌دراگون ۸۳۵ باشد. البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این گوشی آیا باز هم دارای حافظه خارجی خواهد بود و اینکه می‌تواند از چه مقدار حافظه خارجی پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟