اخبار لوازم خانگی

مدیر جدید ال جی بخش موبایل را متحول خواهد کرد؟

«جو سئونگ-جین» مدیر اجرایی جدید بخش موبایل در کمپانی کره‌ای ال جی شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبریلوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بخش موبایل ال جی فصل پیش 389 میلیون دلار ضرر کرد که در برابر رقم 132 میلیون دلار ضرر فصل اول بسیار وحشتناک بود.

بیشتر سود ال جی از بخش لوازم‌خانگی و تلویزیون بوده که در فصل قبل با مدیریت 4 ساله «جو سئونگ-جین» توانست سود 503 میلیون دلاری را به ثبت برساند و حالا وی با پذیرش مدیریت بخش موبایل می‌خواهد موفقیت‌های ال جی در بخش لوازم‌خانگی را در موبایل نیز تکرار کند.
 

مدیر جدید ال جی بخش موبایل را متحول خواهد کرد؟
 

جو سئونگ-جین در سال 2013 بخش لوازم‌خانگی را در دست گرفت و سود 25 درصدی را عاید کمپانی کرد.

سال 2017 سال دو گوشی پرچم‌دار یعنی جی 6 و V30 خواهد بود و مدیر جدید تمام هم‌وغم خود را باید کنار گذاشته تا دوباره شگفتی‌ساز شود.

بسیاری از کارشناسان معتقدند جی 5 و V20 گوشی‌های خوبی هستند که در سال 2016 راهی بازار شدند اما به دلیل تبلیغات ضعیف و بخش ضعیف بازاریابی جهانی نتوانست آن‌طور که بایدوشاید خود را نشان دهد و منجر به ضرر و زیان کمپانی کره‌ای شد.

البته مدیر جدید باید هم‌زمان بخش‌های H&A Company، Mobile Communication، Home Entertainment و Vehicle Components را بچرخاند و این نکته منفی در سیستم مدیریتی محسوب می‌شود. (سونگ دایی هیون، مدیر منطقه روسیه پرزیدنت بخش Home Appliance & Air Solutions و جایگزین جو سئونگ-جین شده است.)
 

مدیر جدید ال جی بخش موبایل را متحول خواهد کرد؟

منبع : خبرآنلاین

 

نظر شما چیست؟