اخبار لوازم خانگی

15 فقره کلاهبرداری با پخش آگهی مشاغل خانگی در محلات

فرمانده انتظامی محلات گفت: فردی که با پخش آگهی تبلیغاتی مشاغل خانگی در خصوص بسته‌بندی مواد غذایی و لوازم آرایشی در منزل اقدام به 15 فقره کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» ، جعفر شمس بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: هفته گذشته، پرونده‌ای به پلیس آگاهی محلات ارجاع شد که مستندات و بررسی‌های مقدماتی کارآگاهان، حاکی از کلاهبرداری متهم پرونده بود.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، طی یک ماه گذشته فردی با پخش آگهی تبلیغاتی مبنی بر مشاغل خانگی برای بانوان از طریق بسته‌بندی مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی مبالغی از افراد متقاضی کار تحت عنوان بیمه این افراد دریافت کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد تعدادی از متقاضیان از طریق تماس با شماره تلفن همراه درج شده در آگهی‌های تبلیغاتی اقدام به پرداخت مبلغ 50 هزار تومان به ازای هر نفر برای بیمه کرده‌اند.

بیرانوند ادامه داد: تیمی ویژه بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در این تحقیقات فرد کلاهبردار که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بود، دستگیر و به 15 فقره کلاهبرداری از طریق جلب مشتریان با چاپ سربرگ و کارت جعلی اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

نظر شما چیست؟