اخبار لوازم خانگی

شیائومی لامپ سقفی هوشمند LED جدیدی را معرفی کرد

اگرچه شیائومی را بیشتر به خاطر موبایل های باکیفیت و خوش قیمتش می شناسیم، اما این کمپانی در کشور چین محصولات متنوعی را عرضه می کند که از میان آنها می توان به روترهای خانگی، تلویزیون، پلوپز، دستبندهای پایش سلامت و دیگر لوازم جانبی اشاره کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این کمپانی هر از گاهی در شرکت های دیگر نیز سرمایه گذاری می کند و یکی از این موارد، شرکت Yi است که محصولات روشنایی هوشمند را در قالب خانواده Yeelight به بازار عرضه می نماید.

این دو شرکت همراه با هم لامپ سقفی جدیدی را معرفی کرده اند که مجهز به ریموت و اپلیکیشن موبایل است، و به وای فای خانگی نیز متصل می شود. بدین ترتیب عملیات روشن و خاموش کردن و همچنین تنظیم شدت روشنایی محیط به سادگی میسر خواهد شد.

طول عمر این دستگاه 25 هزار ساعت برآورد شده، ضمن اینکه به خاطر بهره گیری از صدها LED مختلف درون آن، می توانید رنگ های متعددی را تولید کنید. پیش فروش این لامپ سقفی به مبلغ 35 دلار از وب سایت شیائومی میسر است. طبق ادعای سازنده، نصب این لامپ نهایتاً 5 دقیقه زمان نیاز دارد و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

xiaomi-mijia

و اما خبر جالب تر، این است که یکی دیگر از زیرمجموعه های شیائومی تحت عنوان MIJIA طی هفته جاری قصد دارد اولین وسیله نقلیه الکتریکی خود را معرفی نماید. البته مشخص نیست که با خودروی برقی روبرو هستیم یا دوچرخه، اما با توجه به تبلیغات موجود، احتمال می رود شاهد رونمایی از اولین خودروی الکتریکی شیائومی باشیم.

منبع: دیجیاتو

نظر شما چیست؟