اخبار لوازم خانگی

الکترولوکس شاهد رشد تدریجی بازار لوازم خانگی اروپا در سال 2017 خواهد بود

الکترولوکس تولیدکننده ی لوازم خانگی سوئدی انتظار دارد در سال 2016 میزان تقاضا برای تولیداتش در هر دو طرف اقیانوس اطلس به آرامی افزایش یابد .

admin | 7 سال قبل

به گزارش گروه بین الملل پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، الکترولوکس تولیدکننده ی لوازم خانگی سوئدی انتظار دارد در سال 2016 میزان تقاضا برای تولیداتش در هر دو طرف اقیانوس اطلس به آرامی افزایش یابد .

به گزارش رویترز تولیدکنندگان الکترولوکس، Frigidaire، AEG و دیگر برندهای لوازم خانگی پیش بینی می کنند که تقاضا برای لوازم خانگی در سال 2017 تا 1 درصد در اروپا و 2 تا 3 درصد در آمریکای شمالی افزایش یابد.

انتظار می رود بازار عرضه ی الکترولوکس در بزرگترین مارکت الکترولوکس یعنی اروپا و آمریکای شمالی به آرامی افزایش پیدا کند.

الکترولوکس به عنوان رقیب ویرپول (تولیدکننده ی یخچال های ساید بای ساید) در آمریکا و کارخانجات آسیایی نظیر ال جی و هایر اشاره کرده است که بازار تقاضا در اروپا با وجود اینکه نشانه هایی از کاهش تقاضا در بعضی بازارها نظیر بریتانیا مشاهده شده، مثبت و خوب بوده است.

همچنین سهام این شرکت به میزان 2.7 درصد سودآوری بیشتر داشته است.

این شرکت در گزارشات درآمد سه ماهه سوم خود در اواخر اکتبر، افزایش سودآوری 2 الی 4 درصدی را برای امسال در اروپا پیش بینی کرده است. اما نشانه هایی از ضعف در بازارهایی نظیر بریتانیا که در ماه ژوئن به جدایی از اتحادیه اروپا رای داده است، حاکی از این موضوع است که افزایش سودآوری برای این شرکت کمتر از میزان پیش بینی شده خواهد بود.

همچنین پیش بینی می شود بازار تقاضا برای لوازم خانگی در شمال آمریکا رشدی 3 الی 4 درصدی در سال 2016 داشته باشد

روز جمعه این شرکت سوئدی اعلام کرد که انتظار دارد بازار تقاضا در آرژانتین و برزیل، که  بخش وسیعی از تجارت این شرکت در آمریکای لاتین را تشکیل می دهد، به میزان 5 درصد در سال 2017 کاهش یابد.

انتظار می رود هزینه ی مواد خام به طور تخمینی 900 میلیون کرون سوئد در سال 2017 افزایش یابد.

الکترولوکس گفت قصد داشته تا یک بهره وری 1.6 میلیون کرونی با در نظر گرفتن هزینه مواد خام اولیه و نوسان قیمتی برای سال بعد را داشته باشد.

نظر شما چیست؟