اخبار لوازم خانگی

افزایش 6 درصدی قیمت لوازم خانگی / برخورد قاطع با گران‌فروشان

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خبر افزایش 20درصدی لوازم خانگی را تکذیب کرد و گفت: برخی برندهای لوازم خانگی به بهانه افزایش قیمت دلار در بازار 5 تا 6 درصد قیمت محصولات خود را افزایش داده‌اند که قرار بر آن است با متخلفان برخورد شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مرتضی میری در گفت‌وگو با  میزان، در ارتباط با علت افزایش 20درصدی برخی لوازم خانگی در بازار، اظهار کرد: انتشار خبر افزایش 20درصدی لوازم خانگی درست نبوده و فقط برخی برندهای لوازم خانگی به بهانه افزایش قیمت دلار در بازار 5 تا 6درصد قیمت خود را افزایش داده‌اند.

وی افزود: این افزایش قیمت به هیچ عنوان مورد تائید اتحادیه نبوده و با گران‌فروشان برخورد قاطع خواهد شد.

میری با بیان این که افزایش دهندگان قیمت لوازم خانگی متخلف هستند، گفت: در صورت نیاز با گران‌فروشان برخورد و اسامی آن‌ها به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ادامه داد: در روز جاری نامه‌ای از ستاد مبارزه با قاچاق و سازمان حمایت برای اتحادیه ارسال شده که از مسئولان خواسته شده که اسامی شرکت‌هایی که از مرداد ماه سال جاری قیمت کالای خود را افزایش داده‌اند را اعلام کرده تا با این برندها برخورد قانونی شود.   

وی گفت: با توجه به تذکر داده شده به شرکت‌‌های لوازم خانگی مبنی بر ثابت نگهداشتن قیمت کالاهای تولیدی، لیست شرکت‌های متخلف در اوایل هفته آینده تهیه خواهد شد و به سازمان حمایت از مصرف کننده ارسال خواهد شد.

نظر شما چیست؟