اخبار لوازم خانگی

توقیف شش محموله قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در رباط کریم

سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی اظهار کرد، مأموران پلیس آگاهی با رصد و کنترل محورهای اصلی منتهی به شهرستان رباط کریم موفق به توقیف شش محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق در یک هفته گذشته شدند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سرهنگ “عبدالله زاده پاشاکی در گفت و گو با برنا گفت: مأموران پلیس آگاهی با رصد و کنترل محورهای اصلی منتهی به شهرستان رباط کریم موفق به توقیف شش محموله لوازم خانگی خارجی قاچاق در یک هفته گذشته شدند.  

وی افزود:مأموران انتظامی در بازرسی به عمل آمده از خودروهای توقیفی حامل بار قاچاق، موفق به کشف 32 دستگاه ماشین لباسشویی،281 کارتن لوازم آرایشی، 576 عدد لیوان کریستال،146تخته پتو و 3 دستگاه یخچال دو درب خارجی قاچاق شده و در این راستا تعداد هشت نفر متهم دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.  

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود قبول داشتند و در ادامه اعتراف کردند محموله های قاچاق کشف شده را در استان های غربی و شرقی کشور به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد انتقال و فروش آنها را در تهران بزرگ داشتند که با هوشیاری مأموران موفق نشدند.  

به گفته وی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان،2 میلیارد و 523 میلیون و 600هزار ریال محاسبه و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نظر شما چیست؟