اخبار لوازم خانگی

افزایش 10 درصدی تولید/ رکود در بازار لوازم خانگی وجود ندارد

رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه نگاه به بازار لوازم خانگی اشتباه است، بیان داشت : به واقع در این بازار دلالی ها جمع شده و رکود وجود ندارد، چنانکه می بینیم مردم در حال خرید نیاز های خود می باشند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه نگاه به بازار لوازم خانگی اشتباه است، بیان داشت : به واقع در این بازار دلالی ها جمع شده و رکود وجود ندارد، چنانکه می بینیم مردم در حال خرید نیاز های خود می باشند.

محمد طحان پور در ادامه گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» عنوان کرد : افزایش 10 درصدی تولید امسال نسبت به سال گذشته و همچنین خالی بودن انبارهای کارخانجات و فروشگاه ها حکایت از عدم وجود رکود در این بازار را می دهد.

وی افزود : افزایش مراکز خرید و همچنین خریدهای اینترنتی، تعاونی ها و فروشگاه های مجازی متعدد باعث پراکندگی مشتریان شده است چنانکه اکثر این تعاونی ها در رکود کامل به سر می بردند اما به واسطه جمع آوری دلالی ها، از حالت سکون خارج شده و فروش ها به صورت اقساطی در جریان است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد : ادعای برخی از فروشندگان مبنی بر رکود بازار نیز به دلیل عدم توانایی در فروش اقساطی می باشد چراکه تضمین کافی برای خرید اقساطی از سمت مشتری ارائه نمی شود اما در شرکت ها به واسطه ی فیش حقوقی، تعاونی ها به خوبی در حال فروش می باشند.

وی با اشاره به مشکلات خرید حضوری مانند پارک خودرو و شلوغی بازار جهت مشاهده کالا، بیان داشت : خریدهای اینترنتی بسیاری از این مشکلات را پوشش داده است، از طرفی باید به این نکته توجه داشت که چگونه رکودی است که در آن هیچ صادراتی وجود ندارد ؟مردم دیگر مانند گذشته خریدهای زیاد نکرده و به مقدار لازم از بازار خرید می کنند

طحان پور تصریح کرد : آن بخش از کارخانجاتی که به موضوع رکود دامن می زنند در واقع همانانی هستند که محصولات بی کیفیت و گران قیمت تولید می کنند در نتیجه محصولاتشان به فروش نرفته و دم از رکود می زنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد که کارخانجات با کیفیت در حال فعالیت می باشند و ادامه داد : هم اکنون برخی از کارخانه های تولیدی در شیفت کامل خود در حال فعالیت می باشند و بدون هیچ بدهی بانکی و همچنین خرید نقدی مواد اولیه خود، در حال تولید محصولات با کیفیت بوده و این محصولات بدون هیچ مشکلی به فروش می روند.

نظر شما چیست؟