سایر خبرها

تصمیم آمازون برای اشتغال‌زایی

آمازون اعلام کرد تصمیم دارد بیش از ۱۰۰ هزار شغل در آمریکا ایجاد کند. این فروشگاه آنلاین آماده به گسترش بیش از ۵۰ درصدی نیروی کار تمام‌وقت آمریکایی، با استخدام از فلوریدا تا کالیفرنیا، در ۱۸ ماه آینده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آمازون قصد دارد بیش از ۱۰۰ هزار شغل، از توسعه نرم‌افزار تا انبارداری، در آمریکا ایجاد کند. بزرگترین فروشگاه خرده فروشی آنلاین جهان اعلام کرد که نیروی کار تمام‌وقت آمریکایی خود را با بیش از ۵۰ درصد به بیش از ۲۸۰ هزار نیرو در ۱۸ ماه آینده می‌رساند.

آمازون در حال افزایش انبارهای جدید است، بنابراین می‌تواند محصولات را به نزدیک مشتریان برساند و تکمیل سفارشات را با سرعت و ارزانی بیشتری عرضه دهد. استخدام‌های جدید، کلیدی به وعده‌های این شرکت درباره حمل و نقل دوروزه به اعضای باشگاه خرید آمازون است که او را نسبت به رقبایش برتری می‌دهد.

این غول تجارت الکترونیک در ماه اکتبر اعلام کرد که ۲۶ مرکز فروش در سال ۲۰۱۶  اضافه می‌کند که بیشتر این مراکز در شمال آمریکا و در حال ساخت هستند. یک تحلیلگر می‌گوید: استخدام کارمند از طرف آمازون مورد انتظار بود. آمازون به طور معنی‌داری در حال افزایش نرخ رشد تجارت الکترونیک است و همچنین از خرده فروشان سنتی نیز سهم می‌گیرد.

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور منتخب آمریکا با روسای چند تن از شرکت‌های فناوری ملاقات کرده و از آنها خواسته است شغل و تولید خود را در داخل آمریکا حفظ کنند. استفاده از اشتغال‌زایی به یک مساله سیاسی از انتخابات داغ شده است و هر یک از شرکت‌های آمریکایی پس از دریافت انتقادهایی از ترامپ، شروع به ایجاد شغل در آمریکا کردند.

نظر شما چیست؟