اخبار لوازم خانگی

تمام کالاهای مصرفی پردوام شامل خدمات پس از فروش می‌شوند

قائم‌مقام سازمان توسعه تجارت گفت: هر نوع کالای مصرفی پردوام که نیازمند ارائه قطعات مصرفی در آینده است باید با خدمات پس از فروش در ایران عرضه شود که بعد از خودرو و لوازم خانگی، وسائل الکترونیکی و مخابراتی مانند موبایل در اولویت ساماندهی قرار دارند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدرضا مودودی در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: کالاهای بادوام شامل لوازم خودو؛ لوازم‌خانگی، لوازم الکترونیکی و موبایل که قرار است مصرف کنندگان مدت طولانی از آن استفاده شود حتما در زمان واردات باید به چرخه خدمات پس از فروش آن توجه شود.

وی افزود: وزارت صنعت تن به این موضوع نمی‌دهد که کالایی به ایران بیاید اما به دلیل نبود خدمات پس از فروش بعد از طی مدتی بلااستفاده و موجب هدر رفت پول مردم شود.

قائم‌مقام سازمان توسعه تجارت ادامه داد:  هر نوع کالای مصرفی پردوام که نیازمند ارائه قطعات مصرفی در آینده است باید با خدمات پس از فروش در ایران عرضه شود.

وی تصریح کرد: از این طریق می‌توانیم ورود کالای قاچاق به کشور را مدیریت کنیم زیرا در حال حاضر کالای قاچاق از مبادی غیررسمی وارد می‌شود که در کنترل ما نیست.

مودودی تأکید کرد: با اجرای این طرح کالای‌هایی که اصناف می فروشند باید دارای نمایندگی رسمی باشند و با خدمات پس از فروش به کشور بیایند.

مودودی گفت: وسائل الکترونیکی و مخابراتی مانند موبایل در اولویت ما قرار دارد که معاونت امور صنایع ما در حال سیاست گذاری در این زمینه است که در اجرای این طرح ریجستری نیز به انجام می‌رسد.

وی یادآور شد: نمایندگی‌های رسمی باید در ایران حضور یابد تا بتوانند ارائه خدمات پس از فروش به مردم داشته باشند و مدیریت واردات هدفمند شود.

نظر شما چیست؟