سایر خبرها

موجودی گوشی هوشمند نوکیا 6 مجددا در چند دقیقه به طور کامل در چین به فروش رفت

همه‌ی موجودی گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ در چند دقیقه در چین به فروش رسید.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اچ‌ام‌دی گلوبال پس از رویداد CES و بدون برگزاری هیچ مراسم خاصی، گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ را به بازار چین عرضه کرد. این دستگاه از نظر فروش توانست آمار و ارقام قابل توجهی به‌ دست آورد و بسیاری انتظار چنین فروشی نداشتند. در آن زمان، افراد زیادی برای خرید این محصول ثبت‌نام کردند و موجودی آن نیز با سرعت زیاد به اتمام رسید. حال این اتفاق مجددا برای مدل ۳۲ گیگابایتی نوکیا ۶ رخ داده و تمامی موجودی این محصول با سرعت بالا وبه‌طور آنی به‌فروش رسیده است.

گوشی‌ هوشمند نوکیا ۶ در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا رسما معرفی شد و در همین حال مدل ۳۲ گیگابایتی این دستگاه از طریق فروشگاه JD.com با قیمت ۲۱۷ دلار برای فروش در دسترس علاقمندان قرار گرفت و حالا پس از چند دقیقه از شروع فروش این گوشی‌ هوشمند، تمام موجودی آن توسط کاربران خریداری شد.

مدل ۳۲ گیگابایتی گوشی نوکیا ۶ که از ۳ گیگابایت رم پردازشی بهره می‌برد، با قیمت ۲۲۹ یورو به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد. علاوه بر این یک مدل خاص از این دستگاه با نام آرت‌بلک با رم ۴ گیگابایتی و قیمت ۲۹۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد./زومیت/

نظر شما چیست؟