اخبار لوازم خانگی

طرح مردمی کردن مقابله با قاچاق کالا و ارز موفق بوده است

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: سیاست های مبنی برمردمی کردن مقابله با قاچاق کالا وارز ،متأخذ از منویات مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی موفق عمل کرده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قاسم خورشیدی سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تعداد کل بازرسین وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با پایش سطح عرضه کالای قاچاق در کل کشور 500 نفر است، این در شرایطی است که اتاق های اصناف و اتحادیه ها بیش از 80 هزار نفر ظرفیت بازرسی از کالاها در سطح عرضه را دارند.

 
خورشیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت مردمی برای مقابله با قاچاق تشکیل شده، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های میدانی ستاد مبارزه با قاچاق وکمیسیون های استانی مربوطه مشخص شده که سیاست های در پیش گرفته شده مبنی برمردمی کردن مقابله با قاچاق کالا و ارز ،متأخذ از منویات مقام معظم رهبری در چارچوب سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی موفق بوده و نتایج چشمگیری درحوزه افزایش کشفیات قاچاق داشته است.
 
وی در ادامه تأکید کرد: به نظر می رسد این عملیات بیش از 70 درصد موفق بوده هرچند تداوم و ارتقا این موفقیت در گرو التزام اتاق اصناف و اتحادیه صنفی به توافقات انجام شده است.
 
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآورشد: با توجه به اینکه این حرکت متکی به متولیان بخش خصوصی و توان و استعداد نیروهای مردمی است و از آنجا که توان مردم از دستگاههای دولتی بیشتر است، اطمینان دارم که این حرکت در آینده نیز مستمر خواهد بود.

نظر شما چیست؟