دکوراسیون منزل

تصاویر انواع دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید مدرن و شیک

سالن پذیرایی اولین فضا از هر خانه ای است که مورد توجه قرار مهمان ها قرار می گیرد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی و رنگ های به کار برده شده در پذیرایی توجه لازم را داشته باشید؛ در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید را مشاهده خواهید کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سالن پذیرایی اولین فضا از هر خانه ای است که مورد توجه قرار مهمان ها قرار می گیرد بنابراین بهتر است در هنگام طراحی دکوراسیون پذیرایی و رنگ های به کار برده شده در پذیرایی توجه لازم را داشته باشید؛ در ادامه تصاویری از طراحی دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید را مشاهده خواهید کرد.

در دکوراسیون پذیرایی می توانید از رنگ های مختلف استفاده کنید. رنگ سیاه و سفید یکی از انواع رنگ های مدرن و زیبا برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان شیک و بی نظیر باشد می توانید از ترکیب این رنگ های متضاد استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید با دیزاین شیک

طراحی دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید

رنگ سفید از انواع رنگ پرطرفدار برای طراحی دکوراسیون پذیرایی است و در اغلب دکوراسیون های پذیرایی با سبک کلاسیک و مدرن از رنگ سفید استفاده می شود. رنگ سیاه یکی از انواع رنگ های مکمل مناسب و پراستفاده برای ترکیب با رنگ سفید در دکوراسیون منزل است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون پذیرایی تان مدرن و جذاب به نظر برسد می توانید از ترکیب این رنگ های متضاد استفاده کنید.

دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید با طراحی شیک دکوراسیون سفید و سیاه پذیرایی دکوراسیون داخلی سیاه و سفید سالن پذیرایی دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی شیک دکوراسیون پذیرایی دکوراسیون پذیرایی سفید دکوراسیون سیاه پذیرایی دکوراسیون سفید پذیرایی مدرن دکوراسیون سالن پذیرایی مدرن و زیبا دکوراسیون سیاه و سفید اتاق پذیرایی دکوراسیون مدرن و شیک سالن پذیرایی

در اغلب دکوراسیون های سیاه و سفید از رنگ سفید برای دیوارها و از رنگ سیاه برای مبلمان استفاده می شود. رنگ سیاه به تنهایی برای طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی مناسب نیست بنابراین اگر شما تمایل دارید از این رنگ تیره در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی منزل خود استفاده کنید بهتر است از به کار بردن رنگ سفید نیز غافل نشوید. طراحی نورپردازی مناسب در دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر نورپردازی دکوراسیون پذیرایی با رنگ سیاه و سفید مناسب باشد فضای پذیرایی شیک و جذاب تر به نظر می رسد.

دکوراسیون شیک و بی نظیر پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی شیک و بی نظیر دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید با طراحی متفاوت دکوراسیون داخلی پذیرایی با طراحی شیک و کاربردی   دکوراسیون پذیرایی سفید و سیاه دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی دکوراسیون زیبا و متفاوت سالن پذیرایی دکوراسیون داخلی پذیرایی سفید دکوراسیون پذیرایی سیاه و سفید

در این مطلب تصاویری از انواع دکوراسیون اتاق پذیرایی سیاه و سفید با طراحی شیک و کاربردی را مشاهده کردید که امیدواریم با الگوبرداری از این دکوراسیون های داخلی بتوانید دکوراسیون مدرن و جذاب تری را در فضای سالن پذیرایی منزل خود ایجاد کنید.

 

نظر شما چیست؟