سایر خبرها

صادرات ۱.۸ میلیارد دلارکالا از گمرکات استان کرمانشاه به خارج کشور

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از صادرات بیش از ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار کالا در سال ۹۵ از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در خصوص آمار صادرات صورت گرفته طی سال ۹۵ از طریق گمرکات استان کرمانشاه گفت:  درسال گذشته یک میلیارد ۸۶۲ میلیون و ۷۵۱ هزارو ۷۵۶  دلار کالا به وزن  پنج میلیون و ۵۹۸ هزارو ۴۴۸  تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

وی افزود:از میزان فوق ۹۴۶ میلیون و ۱۰۶ هزارو ۸۳۵ دلار با وزن سه میلیون و ۵۳۸ هزارو ۸۷ تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله  اظهار و صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  تصریح کرد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۹۱۶ میلیون و ۶۴۴ هزارو ۹۲۱ دلار کالا را  با وزن دو میلیون و ۸۳ هزارو ۱۸۹ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را  گوجه فرنگی تازه یا سرد کرده، لوازم  خانه داری  و پاکیزگی  از مواد پلاستیکی ، سیمان، ظروف ملامین، حیوانات  زنده  از نوع  گوسفند و رب گوجه فرنگی عنوان کرد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  با بیان اینکه بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود گفت:در سال ۹۵ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۸ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

نظر شما چیست؟