اخبار لوازم خانگی

بدهی 90 میلیاردی میراث مدیران قبلی شهاب/ برخی به دنبال رقابت نا سالم هستند

مدیرعامل شرکت شهاب در حاشیه افتتاح فروشگاه مرکزی TCL در خصوص وضعیت مالی شرکت شهاب عنوان داشت : متاسفانه افرادی در گذشته به شرکت بزرگ شهاب لطمه وارد کردند و تاوانش را در حال حاضر ما پرداخت می کنیم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت شهاب در حاشیه افتتاح فروشگاه مرکزی TCL در خصوص وضعیت مالی شرکت شهاب عنوان داشت : متاسفانه افرادی در گذشته به شرکت بزرگ شهاب لطمه وارد کردند و تاوانش را در حال حاضر ما پرداخت می کنیم.

مهندس مهدی ولی زاده در گفتگو با خبرنگار «ال کا ایران» بیان داشت : باعث تاسف است که بگوییم در حال حاضر ماهی بالغ بر “یک میلیارد تومان” که هزینه پرداخت اقساط وام بانکی در مدیریت های گذشته بود، بر عهده ما است.باید از مدیران قبلی که در حال حاضر در شرکت های کره ای در حال فعالیت هستند، پرسید که این 90 میلیارد تومان بدهی شهاب چگونه به وجود آمده و این پول کجا خرج شده است که هیچ مدرکی از آن وجود ندارد.

وی افزود : این بدهی در زمان مدیریت قبلی سازمان اقتصادی کوثر بوده که با حمایت و زحمات بی دریغ مهندس اسکندری این مشکلات در حال مرتفع شدن است.در حال حاضر به همت کارگران زحمتکش شرکت شهاب در شرایط خوبی به سر می بریم و تا به این لحظه هر مبلغی که از سازمان گرفته شده با 25 درصد سود به منابع سازمان برگردانده شده است.

مهندس ولی زاده تصریح کرد : واقعیت این است که زمانی فرا خواهد رسید که بنده نیز از شهاب خواهم رفت و می خواهم در آن زمان هیچ بدهی در زمان مدیریت بنده برای مدیریت بعدی به ارث گذاشته نشود و خدارو شکر تا به امروز نیز این چنین بوده است.

مدیرعامل شرکت شهاب در پاسخ به خبرنگار «ال کا ایران» مبنی بر صحت خبر درخواست نمایندگی شرکت مادیران از TCL که پیشتر خبر آن از همین پایگاه خبری منتشر شده بود، بیان داشت : بله این درخواست از سمت شرکت مادیران مطرح شده و باید بگوییم که مدیران شرکت TCL بسیار هوشمند هستند.

مهندس ولی زاده در ادامه افزود : جای تاسف است که بگوییم در گذشته نیز اتفاقات اینچنینی رخ داده بود و زمانی که شهاب در حال تولید تلویزیون یک برند کره ای بود، با همین رفتار غیر حرفه ای و البته ناجوانمردانه در عرصه رقابت اقتصادی، میزان بالایی از این محصول را خریداری و در انبارهای خود دپو کرده و پس از اینکه طرف کره ای را متقاعد کردند که میزان فروش بیشتری نسبت به شرکت شهاب دارند، شهاب مجبور به توقف تولید این محصول شد.

وی در ادامه بیان داشت : البته بلافاصله بعد از توقف تولید توسط شهاب، این شرکت تمام تلویزیون های دپو کرده را از انبار خارج کرده و با افزایش قیمت چشمگیر در بازار فروخت.

مهندس ولی زاده در خصوص واکنش TCL به این درخواست بیان داشت : به هر حال این شرکت بازارهای منطقه ای خود را به خوبی می شناسد و تا جایی که بنده اطلاع دارم مدیران این شرکت نیز علاقه ای به همکاری با برند دیگر به غیر از شهاب ندارند.

ولی زاده تصریح کرد : در حال حاضر می توانیم ادعا کنیم جزء تنها شرکت های ایرانی هستیم که انبارهای ما خالی از محصول بوده و تمامی تولیدات خودرا به فروش رسانده ایم که البته فراکنس مثبت دیگر این خبر، میل خریدار ایرانی به کالاهای تولید داخل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد : ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد چراکه شهاب در طی چند سال گذشته زحمات خودرا برای برندسازی TCL در ایران انجام داده و حال اینکه در زمان برداشت عده ای چشم به زحمات کارگران شهاب دوخته اند تاسف بار است.

نظر شما چیست؟