اخبار لوازم خانگی

صادرات کالا محدود به کشورهای جنگ زده اطراف ایران نشود

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص تولید کالای ایرانی بیان داشت : تولید کنندگان ما می بایست با محوریت صادرات، کالاهای خودرا تولید کنند تا به واسطه ی آن، کیفیت کالاهای تولیدی خودرا افزایش دهند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص تولید کالای ایرانی بیان داشت : تولید کنندگان ما می بایست با محوریت صادرات، کالاهای خودرا تولید کنند تا به واسطه ی آن، کیفیت کالاهای تولیدی خودرا افزایش دهند.

فریدون احمدی در گفتگو با خبرنگار «میهن صنعت» عنوان کرد : متاسفانه تا حرفی از صادرات کالای تولید داخل به میان می آید برخی از تولید کنندگان تنها عراق، افغانستان، سوریه را محور صادرات خود می دانند و در نتیجه کیفیت محصولات ما در حد همان سه کشور باقی می ماند.

وی در ادامه افزود : تولید کالای با کیفیت نیازمند نوعی تولید است که توان رقابت با برندهای بین المللی را داشته باشد و البته وظیفه مجلس نیز حمایت اصولی ودرست از این افراد است.متاسفانه در کشور ما در برخی مواقع حمایت ها شکل درستی نداشته و باعث تنبلی تولید کننده می شود.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد : مرگ اقتصادی تولید کننده زمانی فرا خواهد رسید که محوریت تولید خودرا بر اساس 80 میلیون جمعت ایران بنا نهد حال آنکه اگر فکر تولید برای چند کشور معتبر را در سر بپروراند، قطعا در کیفیت محصولات داخلی انقلاب بزرگی رخ خواهد داد.

نظر شما چیست؟