اخبار لوازم خانگی

اعطای کارت 10 میلیونی جهیزیه به زوج‌های جوان

مدیر کل دفتر ازدواج وزارت جوانان گفت: مجامع ازدواج باید بعد از تهیه جهیزیه وارد بحث حفظ خانواده و تسهیل گری در امر ازدواج نیز ورود کنند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ناصر صبحی در جلسه مجمع خیرین ازدواج استان اردبیل بیان کرد: طبق هماهنگی هایی که با برخی کارخانه های تولید لوازم خانگی انجام شده در نظر داریم امسال کارت خرید لوازم خانگی به میزان ۱۰ میلیون تومان را به هر یک از زوجین با سود چهار تا پنج درصد و در اقساط سه ساله اختصاص دهیم.

 
وی از راه اندازی بانک اطلاعات خیرین در کشور خبر داد و گفت: اقدامات خیرین ازدواج نباید در تامین جهیزیه محدود شود بطوریکه که حفظ بنیان خانواده از تامین جهیزیه مهمتر است.
 
به گفته صبحی با جمع بندی فعالیت مجامع استانی در خرداد ماه سال جاری جلسه هم اندیشی برگزار شده و اولین مجمع ملی ازدواج شکل می گیرد. به طوریکه لازم است این مجامع تنها در بحث تهیه جهیزیه ورود نکنند بلکه بحث تسهیل سازی و حفظ خانواده در کنار آن ضروری است.
به گزارش ایسنا، مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی وزارت ورزش از برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره پیش، حین و بعد از ازدواج خبرداد و گفت: در راستای آگاه سازی جوانان و خانواده اقدامات موثری در راستای آگاه سازی در این حوزه انجام شده است.

نظر شما چیست؟