اخبار لوازم خانگی

هرآنچه که از یک بلندگوی هوشمند با نمایشگر لمسی انتظار دارید!

شرکت آمازون، به‌تازگی از بلندگوی هوشمند جدید خود با نام Echo Show رونمایی کرده است و این بلندگوی هوشمند از یک نمایشگر 7 اینچی لمسی با دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همراه شهر سخت‌افزار باشید.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بلندگوی هوشمند جدید آمازون، به کاربران اجازه می‌دهد تا با سایر محصولات مشابه که توسط آمازون توسعه یافته، به مکالمه صوتی و تصویری بپردازند. شرکت آمازون، بلندگوی هوشمند Echo Show را در دو رنگ مشکی و سفید  در 7 تیرماه عرضه خواهد کرد و می‌توانید این محصول در حال‌حاضر با پرداخت 229.99 دلار سفارش دهید.

مانند نسل‌های گذشته، Echo Show به عنوان یک بلندگو از سری آمازون اکو می‌تواند به فرمان‎های صوتی شما پاسخ دهد و هم‎چنین، این امکان برای آن فراهم شده است تا لوازم خانگی هوشمند را با فرامین صوتی کاربر کنترل نماید. علاوه‌براین، از آنجایی که در Echo Show از یک نمایشگر لمسی استفاده شده است، کاربر می‌تواند با استفاده از آن به تماش فیلم‌های موجود در یوتیوب پرداخته یا از سرویس‌های دیگری که با این بلندگوی هوشمند سازگاری دارد، استفاده نماید.

بلندگوی هوشمند جدید آمازون از قابلیتی با نام Drop In بهره می‌گیرد و به همین جهت، Echo Show می‌تواند با استفاده از آن به یک بلندگوی هوشمند مشابه برای برقراری تماس متصل یا ارسال اعلان‌ متصل شود. علاوه‌براین، بلندگوهای آمازون از صدای دالبی برای پخش موسیقی با پاسخ‌دهی پویا باس و صدای شفاف بهره می‌گیرد. هم‌چنین در صورتی‌که با استفاده از آمازون موزیک به پخش یک آهنگ اقدام کنید، این امکان برای شما فراهم شده است تا به متن آهنگ در هنگام اجرای آن دسترسی داشته باشید.

Echo Show به عنوان چهارمین محصول با برند “Echo” عرضه می‌شود. نسخه ابتدایی آن یعنی آمازون اکو در سال 2014 عرضه شد و به دنبال آن نیز، Echo Dot معرفی شد. پس از مدتی، شرکت آمازون از Echo Tap رونمایی کرد و در ماه گذشته نیز، Echo Look توسط آمازون معرفی شد که از یک دوربین سلفی بهره می‌گیرد  اما نمایشگر لمسی برای آن در نظر گرفته نشده است.

بازار بلندگوهای هوشمند، به سرعت در حال رشد است و محصولات اکوی آمازون، نزدیک به 70 درصد از فروش بازار را به خود اختصاص داده است. شرکت گوگل نیز با Google Home و سهم 23.8 درصدی در رتبه دوم قرار دارد. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که نزدیک به 35.6 میلیون آمریکایی از یک دستگاه هوشمند با قابلیت مکالمه در سال جاری میلادی استفاده خواهند کرد.

نظر شما چیست؟