سایر خبرها

نکاتی درخصوص خرید ماشین ظرفشویی

این روزها که زن و مرد در خانواده در بیرون از خانه کار می کنند و وقت کمی برای رسیدگی به امور خانه دارند، استفاده از یک ماشین ظرفشویی بخشی جدایی ناپذیر از کارهای خانه و یکی از ضروری ترین لوازم خانگی است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از کادو، در ادامه نکاتی برای تهیه یک ماشین ظرفشویی بیان شده است که با استفاده از آن بتوان ماشین ظرفشویی مطابق با نیازتان را انتخاب نمود.

زیبایی شناسی
یکی از تفاوت های آشکار در این زمینه (حداقل به چشم مصرف کنندگان آموزش ندیده)، این است که ماشین های ظرفشویی گران قیمت تر (درست مانند انواع لوازم و دستگاه های دیگر) از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ طراحی و تولید شده اند. در مورد ماشین ظرفشویی نیز همین امر صادق است. این ماده اولیه با ارزش به طور معمول در بخش­های داخلی و خارجی مدل های سطح بالا و گران قیمت (به جای استفاده از ماده اولیه استاندارد پی وی سی) به کار می رود.
 
قفسه ها و گزینه های ذخیره سازی مختلف
اگر قفسه های ماشین های ظرفشویی گران قیمت تر از فولاد ضد زنگ ساخته نشده باشند، احتمالا در تولید آنها از نایلون های قوی و مستحکم تری (به جای پی وی سی) استفاده شده است. این قفسه ها معمولا از اجزای قابل تنظیم تر، محفظه های مخصوص برای ظروف متفاوت، و ویژگی های متنوع دیگری برخوردار هستند.
 
چندگانگی تنظیمات ظرفشویی
در کل می توان گفت که حتی یک ماشین ظرفشویی تقریبا ارزان قیمت نیز می تواند ظروف شما را به طور نرمال و با تنظیمات ساده بشوید. اما هنگامی که هزینه بیشتری صرف کنید، می توانید از فن آوری های بهتر و یا کارآمدتری بهره ببرید. شما همچنین می توانید با افزایش قیمت محصول انتخابی خود، از چرخه های جدید و تخصصی تری برای شستشوی کامل ظروف استفاده نمایید.
 
محصول مورد نظر آرام است یا پر سر و صدا؟
تفاوت قابل توجه دیگر میان محصولات مختلف این است که ماشین های ظرفشویی گران قیمت و با کیفیت بالا عملا هیچ صدایی در حین شستشوی ظروف ایجاد نکرده، و یا صدای آنها اساسا به سختی بالاتر از یک زمزمه قابل شنیدن است. اما در مقایسه با این محصولات، مدل های کم هزینه تر می توانند بیش از ۶۰ دسی بل، و یا صدایی با بلندی سطح یک مکالمه عادی صدا تولید کنند.
 
قابلیت اتصال به اینترنت
در جهان مدرن امروز، ماشین های ظرفشویی نیز استثنا نیستند. به عنوان مثال، مدل هایی وجود دارند که می توانند زمانی که تعداد معینی چرخه شستشو را شمارش کرده و تخمین زدند که شما با کمبود ماده شوینده مواجه هستید، این ماده شوینده را به صورت خودکار از سایت آمازون سفارش دهند. یکی از ویژگی های دیگر، شامل سنسورهای آلودگی برای تعیین نیازهای شستشو براساس میزان کثیفی و آلودگی ظروف می باشد.
 
در نهایت، دو موضوعی که باید در هنگام خرید ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله آشپزخانه بیش از هر چیز توجه کنید: بودجه خود را در نظر بگیرید، و واقعا از خودتان بپرسید که ترجیح می دهید  چقدر برای هزینه قبض برق و آب و هزینه تعمیرات ماشین ظرفشویی خود صرف نمایید.

 

نظر شما چیست؟