اخبار لوازم خانگی

اولین رندر از گوگل پیکسل 2 XL منتشر شد

وب سایت Android Police به تازگی یک رندر اولیه را از اسمارت فون گوگل پیکسل 2 XL که ال جی مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد، منتشر کرده است. این رندر مربوط به نسخه بزرگ تر و یا همان ‘XL’ خواهد بود و همه اطلاعاتی که در ادامه خواهید دید مربوط به این نسخه است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  وب سایت Android Police به تازگی یک رندر اولیه را از اسمارت فون گوگل پیکسل 2 XL که ال جی مسئولیت ساخت آن را بر عهده دارد، منتشر کرده است. این رندر مربوط به نسخه بزرگ تر و یا همان ‘XL’ خواهد بود و همه اطلاعاتی که در ادامه خواهید دید مربوط به این نسخه است.

در اولین نگاه این اسمارت فون شبیه به گوگل پیکسل XL کنونی به نظر می رسد، اما تغییرات گسترده ای را شاهد هستیم. در بخش جلویی این هندست می توانیم یک نمایشگر AMOLED با نسبت تصویر 18 به 9 را مشاهده کنیم که گفته می شود 6 اینچی خواهد بود. لبه های شیشه ای اطراف نمایشگر اندکی خمیدگی دارد اما نمایشگر از نوع اج نخواهد بود. همانند ال جی G6 و گلکسی S8 ، حاشیه اطراف نمایشگر بسیار ناچیز است اما مثل اسنشال PH-1 و یا شیائومی Mi Mix کاملا بدون حاشیه نخواهد بود.
در پشت گوشی می توانیم یک ناحیه شیشه ای را مشاهده کنیم که در بخش بالایی اسمارت فون قرار گرفته است. در این بخش یک دوربین تکی و فلاش LED قرار گرفته است. در این رندر نمی توانیم خطوط آنتن را مشاهده کنیم و یا وجود پورت 3.5 میلی متری هدفون قابل مشاهده نیست. اما این موضوع تایید کننده آن نیست که گوگل پیکسل 2 XL فاقد پورت 3.5 میلی متری هدفون خواهد بود.
این اسمارت فون هم چنین به ویژگی مشابه با Edge Sense موجود در اچ تی سی U11 مجهز شده است. به وسیله این قابلیت کاربر با فشار دادن بدنه می تواند توابع خاصی را به اجرا درآورد، به عنوان مثال می توان با لمس بدنه دستگاه به دستیار صوتی گوگل دسترسی پیدا کرد.
وب سایت Android Police تاکید می کند که این رندر یک طرح نهایی نبوده و ممکن است تا زمان معرفی دستخوش تغییرات زیادی شود.

منبع:تی نیوز

نظر شما چیست؟