اخبار لوازم خانگی

اطلاعاتی در رابطه با گوشی اکسپریا XZ۱ سونی + عکس

شرکت سونی قرار است از پرچمدار جدید خود یعنی اکسپریا XZ۱ در مراسمی قبل از نمایشگاه IFA ۲۰۱۷، نهم شهریور ماه، رونمایی کند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،تصاویری از گوشی سونی اکسپریا XZ1 منتشر شده است که اطلاعاتی را نیز به همراه دارد.

به غیر از نوع به کارگیری خطوط آنتن و لوگوی NFC در کنار دوربین، تغییر دیگری در ظاهر گوشی اکسپریا XZ1 دیده نشده و شرکت سونی به زبان طراحی Omni Balance کلاسیک خود وفادار مانده است تا جایی که پنل جلویی مدل های XZ، XZs و XZ Premium شباهت بسیاری به یکدیگر دارند.

خبر خوب این است که این عکس به شکلی است که برچسبی روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند قرار دارد که اطلاعات فراوانی را در اختیار ما قرار می دهد. طبق اطلاعات موجود بر روی برچسب، انتظار می رود گوشی اکسپریا XZ1 با چیپست پردازشی اسنپدراگون 835، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، صفحه نمایش 5.2 اینچی با قابلیت HDR ارائه شود.

این گوشی دارای دوربین 19 مگاپیکسلی Motion Eye و فیلم برداری 960 فریم در ثانیه می باشد. همچنین از یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و اسپیکر های استریو در پنل جلویی بهره می برد و دارای گواهی IP68 یا IP65 مربوط به مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار نیز می باشد.

منبع:تسنیم

 

نظر شما چیست؟