اخبار لوازم خانگی

سونی از اسپیکر هوشمند مجهز به دستیار گوگل رونمایی کرد

شرکت‌هایی مانند آمازون و گوگل ساخت اسپیکرهای هوشمند را به مسئله‌ای عادی تبدیل کرده‌اند. حالا شرکت‌های بزرگ دیگر نیز وارد این میدان می‌شوند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از ابرگیزمو، در حال حاضر شرکت سونی به دلیل ساخت محصولات صوتی عالی از شهرت بسیار خوبی در این زمینه به دست آورده است. این شرکت نیز از قافله عقب نمانده و اسپیکرهای هوشمند جدیدی را روانه بازار کرده است.
سونی در نمایشگاه IFA 2017 از اسپیکرهای هوشمند خودش با نام LF-S50G رونمایی کرد. این اسپیکر مجهز به دستیار گوگل است. به عبارت دیگر LF-S50G نیز مانند Google Home با صدای شما فعال می‌شود و قابلیت‌های Google Home را دارد، برای مثال این اسپیکر می‌تواند لوازم خانگی هوشمند شما را کنترل کند، اخبار را جست وجو کند، وضعیت آب و هوا را اعلام کند، آهنگ پخش کند و ….

اسپیکر هوشمند سونی

به نظر می‌رسد که این اسپیکر از یک سطح توری شکل برخوردار است که در پشت آن چراغ‌های آل ای دی وجود دارد و زمان را نشان می‌دهد. اما متاسفانه به جز این موارد هنوز اطلاعات دیگری درباره این اسپیکر در دست نداریم. این اسپیکر دارای اتصالات بلوتوث و NFC خواهد بود که می‌توانید از این گزینه‌ها برای جفت کردن دستگاه‌های دیگر خود با آن استفاده کنید، در کنار این موارد پشتیبانی از Chromecast و رتبه IPX3 برای ضد آب بودن نیز از ویژگی‌های این اسپیکر هوشمند است.
اسپیکر Sony LF-S50G با قیمت 200 دلار به فروش خواهد رسید و قرار است این اسپیکر در پاییز به بازار عرضه شود./هم رسان/

نظر شما چیست؟