اخبار لوازم خانگی

آیفون ایکس هنگام شارژ بی‌سیم، یک انیمیشن سه‌بعدی نمایش می‌دهد

آیفون ایکس اپل در هنگام استفاده از قابلیت شارژ بی‌سیم، یک انیمیشن سه‌بعدی به کاربر نمایش خواهد داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پیش از این بر اساس خبرها و گزارش‌های مختلف، می‌دانیم که آيفون اولد جدید اپل به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهد بود و اکنون مشخص شده است که این دستگاه در هنگام اتصال به شارژر بی‌سیم، نوعی انیمیشن سه‌بعدی نیز نمایش خواهد داد.

یکی از توسعه‌دهندگان برزیلی به نام گویهرمر رمبو با بررسی نسخه‌ی گلدن مستر آی‌اواس ۱۱، در بخش رشته‌های متنی کد این سیستم عامل، متوجه شده است که آیفون جدید اپل علاوه‌بر پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم، در هنگام فعال بودن این ویژگی، نوعی انیمیشن سه‌بعدی نیز به کاربر نمایش خواهد داد. ظاهرا آی‌اواس ۱۱ یک ویژگی جدید موسوم به ChargingViewSerivce دارد که وظیفه‌ی آن بررسی سازگار بودن دستگاه با قابلیت شارژ بی‌سیم است. این روتین جدید همچنین در هنگام اتصال دستگاه به شارژر بی‌سیم نوعی انیمیشن به کاربر نشان خواهد داد.

شارژ بی سیم آيفون ایکس

البته باید اشاره کنیم که انیمیشن مورد بحث در آی‌اواس ۱۱ گلدن‌مستر ارائه نشده است. در ادامه‌ی مطلب، توییت این توسعه‌دهنده‌ را با هم می‌خوانیم.

ChargingViewService وجود قابلیت شارژ بی‌سیم را تایید می‌کند. این ویژگی در هنگام اتصال به شارژر بی‌سیم، نوعی انیمیشن سه‌بعدی را نیز به نمایش درخواهد آورد. (این انیمیشن در آی‌اواس ۱۱ گلدن‌مستر ارائه نشده است).

pic.twitter.com/JLBd4HQLpS

— Guilherme Rambo (@_inside) September 10, 2017

از آنجا که نسخه‌ی گلدن مستر آی‌اواس ۱۱ احتمالا توسط اپل برای اپراتورها نیز ارسال شده است، برخی از ویژگی‌های موجود در این نسخه ویرایش شده‌اند. رمبو در یک توییت جداگانه اعلام کرده است که برخی از محتوای مورد نیاز توسط خود سیستم عامل، به‌طور خودکار دانلود خواهند شد.

به دلیل وجود متن پیش‌فرض «لورم اپیزوم» در برخی از صفحات تنظیمات آی‌اواس ۱۱ گلدن‌مستر، به نظر می‌رسد این ورژن نیز هنوز کامل نشده است؛ بنابراین می‌توان گفت نسخه‌ی آی‌اواس نصب شده روی آیفون‌های جدید اپل، با این نسخه کمی تفاوت خواهد داشت. در هر صورت با توجه به کدهای آی‌اواس ۱۱ گلدن‌مستر، حداقل می‌دانیم که گزارش‌های قبلی در مورد قابلیت شارژ بی‌سیم آیفون‌های جدید اپل، به احتمال خیلی زیاد واقعیت دارند.

البته فعلا نمی‌دانیم که آيا آيفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نیز همانند آيفون ایکس به قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز خواهند شد یا خیر. KGI پیش از این اعلام کرده بود که تمام مدل‌های آيفون‌های ۲۰۱۷ اپل از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد. البته گزارش KGI در ماه فوریه منتشر شده و پس از آن چندین گزارش متناقض با این موضوع نیز مطرح شده است.

نکته‌ی دیگری که در مورد آیفون‌های امسال نمی‌دانیم، این است که آيا اپل برای اضافه کردن قابلیت شارژ بی‌سیم از روش شارژ القایی بهره گرفته یا خیر. شایان ذکر است که اپل‌واچ از همین روش برای ارائه قابلیت شارژ بی‌سیم بهره می‌برد. برخی انتظار دارند اپل از فناوری جدیدی استفاده کند که حتی با وجود فاصله نیز بتوان دستگاه را شارژ کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد فعلا این فناوری به مرحله‌ی تجاری‌سازی نرسیده است.

منبع:زومیت

نظر شما چیست؟