اخبار لوازم خانگی

تحول تلویزیون OLED ال‌جی؛ از یک اعجوبه به پیشگام در بخش تلویزیون‌های ممتاز و فوق پیشرفته

سالی که گذشت سال بلوغ و تکامل فناوری OLED ال‌جی بود؛ به طوری که از وقتی ال‌جی در سال ۲۰۱۳ اولین تلویزیون ۵۵ اینچ OLED در دنیا را معرفی کرد این قدر هیجان‌انگیز نبوده است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر روز بر تعداد شرکت‌هایی که خود را به کاروان OLED می‌رسانند و آن را در محصولات خود تعبیه می‌کنند بیشتر می‌شود زیرا فناوری OLED خود را به عنوان فناوری برتر در تلویزیون به جهانیان شناسانده است. در نمایشگاه IFA 2017، در مجموع ۱۳ شرکت مختلف از تلویزیون‌های OLED خود پرده برداشتند. سال گذشته، تنها ۹ شرکت تلویزیون‌هایی با این فناوری را ارائه دادند اما با وجود این رقابت، هنوز هم ال‌جی با مجموعه محصولات شگفت‌انگیز خود در سال ۲۰۱۷ پیشگام تمامی شرکت‌هاست.

ورودی غرفه ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 با تونل OLED بازدیدکنندگان را مسحور می‌سازد. این تونل با فناوری خیره‌کننده، ابعاد بزرگ و ابتکاری که داشته است همه  شرکت‌کنندگان از اقصی نقاط دنیا را به خود جذب کرد. تصاویر شفاف و باکیفیت در تمامی نمایشگرهای OLED که تونل را شکل می‌دهند نمایش داده می‌شود و بلندگوهای پیرامون صدای سوژه‌ها را با فناوری Dolby Atmos در سرتاسر تونل پخش می‌کند.

1-1024x674

رنگ‌ سیاه جوهری، کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های زنده و طبیعی تنها با تونل OLED ال‌جی میسر می‌شود؛ تونل OLED به این فناوری کمک می‌کند تا در نمایشگاه‌های فناوری جهان سهم بزرگی را به خود اختصاص دهد.

علاوه بر اینها، غرفه ال‌جی به حضور تلویزیون کاغذ دیواری SIGNATURE OLED TV W نیز که برنده جایزه شده مزین گشته است؛ محصولی که با بدنه‌ای به باریکی تیغ و طراحی انقلابی تصویر بر روی دیوار چشم‌ها را هیپنوتیزم می‌کند. وقتی این تلویزیون روی دیوار نصب می‌شود انگار پنجره‌ خانه رو به بعد جدیدی گشوده شده است.

2-1024x711

 

تلویزیون‌های OLED ال‌جی رشد کرده، بالغ شده و در بازار رقابتی و انحصاری تلویزیون‌های ممتاز در جهان به تکامل رسیده‌اند. ال‌جی روز به روز بیشتر موقعیت خود را به عنوان پیشگام در نوآوری تلویزیون OLED به ثمر رسانده و تأثیر عمده و چشمگیری در گرایشات نوظهور فناوری داشته است.

ال جی بلاگ

نظر شما چیست؟