اخبار لوازم خانگی

هوشمندهای تازه وارد در بازار پاییزی لوازم خانگی/ بخش اول

لوازم خانگی هوشمند سهم عظیمی در بازار لوازم خانگی دارند. شرکت های این حوزه در تکاپوی عرضه محصولات هوشمند و تسخیر بازار هستند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  لوازم خانگی هوشمند سهم عظیمی در بازار لوازم خانگی دارند. شرکت های این حوزه در تکاپوی عرضه محصولات هوشمند و تسخیر بازار هستند.

در ادامه زمان و نحوه عرضه این سری محصولات هوشمند و کارآمد عنوان شده است.

برای اطلاعات بیش تر با ال کا ایران همراه شوید.

اپل هوم پاد

اپل هوم پاد

اسپیکر مبتنی بر سیری هوم پاد اپل پس از ماه ها انتظار در دسامبر سال جاری (آذرماه) با قیمت 349 دلار روانه بازار خواهد شد.

اسپیکر هوشمند اپل مجموعه‌ای از هفت توییتر را در برگرفته است و این توییترها را یک ساب‌ووفر ۴ اینچی همراهی می‌کند؛ ساب‌ووفری که صدا را به سمت بالا پخش می‌کند. اما قلب تپنده‌ی اسپیکر هوم ‌پاد اپل تراشه‌ی A8 این کمپانی است. این اسپیکر از قابلیتی موسوم به آگاهی لحظه‌ای بهره می‌برد که به‌ لطف آن، صدای اسپیکر به‌صورت خودکار، بسته به محیطی که در آن قرار دارد، تنظیم می‌شود.

هوم ‌پاد می‌تواند نقش یک دستیار خانگی را نیز ایفا کند؛ بنابراین شما می‌توانید از سیری سؤالاتی در زمینه‌هایی مانند تبدیل واحد، اخبار، آب‌وهوا، ترافیک، ورزش و یادآورها بپرسید.

قیمت: 349 دلار

زمان عرضه: دسامبر (آذر 96)

ویمو میکر

بلکین ویمو میکر

اگر بدنبال کنترل و مدیریت لوازم برقی خود از راه دور و خانه ای هوشمند هستید بلکین ویمو میکر بهترین انتخاب است. به کمک Belkin Wemo Maker می توانید از طریق اپلیکیشن اختصاصی این دستگاه و تنها با نیاز به وای فای به کلیه دستگاه های با ولتاژ پایین خود متصل شوید و از هر نقطه آنها را خاموش یا روشن کنید و یا حتی بر روی حالت Schedule قرار دهید تا در زمان های مشخص دستگاه هایتان خاموش یا روشن شوند.

قیمت: TBD

زمان عرضه:TBD

بالشت سان رایز

بالشت هوشمند سان رایز

پس از معرفی این برنامه در کیک استارتر، این بالش هوشمند در ماه آینده با قیمت 129 دلار به فروش خواهد رسید.

این بالش هوشمند در هر دو سمت خود نوارهای نوری دارد که بسته به حالت برنامه ریزی شده، رنگ های متفاوتی تولید می کنند.

ذکر این نکته در اینجا حائز اهمیت است بسته به وقتی که به بالش می دهید، نورها نیز تغییر می کنند و شما را از خواب بیدار می کنند.

رویه بیدار شدن به این صورت است که نوارهای کناری، چند دقیقه قبل از بیدار شدن روشن می شوند. ابتدا یک نور قرمز تیره و به مرور لحظه کمرنگ تر می شود تا به نوری روشن و سفید رنگ برسد تا در حقیقت طلوع آفتاب را پیاده سازی کند.

قیمت: 129 دلار

زمان عرضه: اکتبر 2017(مهر 96)

یخچال هوشمند ال جی

یخچال هوشمند اینستا ویو ال جی

این یخچال فوق العاده ال جی برای اولین بار در نمایشگاه  IFA 2016و سپس در نمایشگاه CES 2017  رونمایی شد.

یخچال فریزر هوشمند اینستا ویو (InstaView) ال جی می تواند بشنود و به دستورات صوتی به عنوان ویژگی دستیار هوشمند شخصی الکسا، پاسخ دهد. این یخچال فریزر همچنین به پلتفرم هوشمند سیستم عامل webOS خود ال جی مجهز شده است.

ال جی مدت زمان طولانی است که از پلتفرم هوشمند webOS در تلویزیون های هوشمند خود استفاده می کند؛ اما این برای اولین بار است که این پلتفرم هوشمند به وسیله ای چون یخچال گسترش پیدا کرده است.

قیمت:TBD    (در مرحله تصمیم گیری)

زمان عرضه: TBD (در مرحله تصمیم گیری)

نظر شما چیست؟