اخبار لوازم خانگی

هوشمندهای تازه وارد در بازار پاییزی لوازم خانگی/ بخش دوم

در بخش اول این مطلب به معرفی و ارائه اطلاعاتی در خصوص زمان و نحوه عرضه 4 محصول هوشمند جدید در بازار لوازم خانگی پرداختیم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در بخش اول این مطلب به معرفی و ارائه اطلاعاتی در خصوص زمان و نحوه عرضه 4 محصول هوشمند جدید در بازار لوازم خانگی پرداختیم.

در ادامه زمان و نحوه ی فروش 4 لوازم خانگی هوشمند جدید دیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

 

جاروبرقی هوشمند

جاروبرقی هوشمند Neato Botvac D7 Connected

این محصول در واقع یک جارو برقی هوشمند و خودکار است که در گذشته نیز شاهد معرفی و عرضه نمونه هایی از آن بوده ایم ، اما ویژگی برجسته Neato Botvac D7 Connected که توانسته آن را از دیگر رقبا مجزا نشان دهد هوشمندی هر چه بیشتر آن است .

در گذشته کاربران مجبور بودند برای محدود کردن مساحتی که قصد جارو کردن آن را داشتند ، موانعی را در مسیر حرکت ربات قرار داده و در واقع دیوار های مجازی می ساختند، اما Neato Botvac D7 Connected   کاربر را قادر می سازد تا با استفاده از نرم افزار مخصوص آن و از روی نقشه محدوده کاری گجت را مشخص کنند.

قیمت: 799 دلار

زمان عرضه: اکتبر 2017

 

قفل هوشمند

قفل هوشمند آگوست پرو

برند آگوست با ارائه سری قفل های هوشمند خود منجر به جلب توجه مشتریان شده است.

آگوست پرو از جدید ترین محصولات این برند محبوب،  در پاییز سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

از قابلیت های جدید این قفل هوشمند می توان به رادیو  Z-Wave اشاره کرد که امکان اتصال با سایر لوازم خانگی هوشمند را فراهم می کند.

قیمت: در حال بررسی

زمان عرضه: در حال بررسی

 

هارمن

اسپیکر هارمن کاردن اینوک

به‌ لطف طراحی استوانه‌ای شکل، این بلندگو قادر به پخش صدا به‌صورت 360 درجه است و می‌توان توسط آن با اسکایپ تماس برقرار کرد.

شرکت هارمن کاردن این  بلندگوی جدید را با همکاری مایکروسافت می‌سازد و به همین دلیل به دستیار صوتی کورتانا (Cortana)  هم مجهز شده است.

قیمت: در حال بررسی

زمان عرضه: در حال بررسی

 

لامپ هوشمند

لامپ Sol جی ای با اتصال به الکسا

برند جی ای (GE) از اتصال لامپ خود به دستیار صوتی الکسا در ابتدای سال 2017 خبر داد. لامپ GE کما بیش همانند دستگاه های اکو عمل می کند و به میکروفونی همیشه روشن برای دریافت فرمان های صوتی و سوالات مجهز شده است. پس از دریافت فرمان یا سوال، پاسخ از طریق اسپیکرهای داخلی لامپ اعلام می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های الکسا، امکان کنترل دستگاه های متصل به آن در سراسر خانه است و لامپ LED کمپانی GE هم از چنین قابلیتی بهره می برد.

قیمت: 200 دلار

زمان عرضه: سپتامبر 2017

نظر شما چیست؟