اخبار لوازم خانگی

اجرای طرح تامین لوازم خانگی برای افراد نیازمند در شیراز

مدیر عامل موسسه خیریه رهپویان حجت بن الحسن العسکر (ع) گفت: طرح اهدای لوازم و اقلام خانگی به افراد نیازمند از سوی این موسسه در شیراز اجرا می شود.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» از روابط عمومی این موسسه، سید علی اصغر موسوی افزود: در این طرح مردم می توانند لوازم خانگی که مورد استفاده قرار نمی گیرد را در اختیار نیازمندان قرار دهند.
وی ادامه داد: خانوارها می‌توانند با اهدای لوازم خانگی نو و دست دوم و پوشاک و اقلام مصرفی مازاد خانوار خود در این طرح خداپسندانه مشارکت داشته باشند.
او اظهار کرد: این لوازم اقلامی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، بخاری، لوازم صوتی و تصویری، فرش، رایانه، کولر، پنکه، آبگرمکن، جارو برقی، موکت، لوازم آشپزخانه و همچنین لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر را شامل می شود.
مدیر عامل موسسه خیریه رهپویان حجت بن الحسن العسکری (ع) افزود: تاکنون افزاد خیر و نیک اندیش بسیاری در این طرح شرکت کرده و توانستند نیازهای اولیه بسیاری از نیازمندان را تامین کنند.
موسوی بیان کرد: خیران و مردم نیکوکار می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 37360050 و 37360051 تماس حاصل نمایند و یا اقلام اهدایی خود را به دفتر موسسه در شیراز، میدان شهید فهمیده، بولوار احمدی جنوبی، نبش کوچه 17 تحویل دهند.
وی گفت: خیریه رهپویان حجت بن الحسن العسکری (عج) خدماتی همچون پزشکی و بهداشتی، آموزشی، کاریابی، مشاوره ای، فرهنگی و ورزشی، کمک هزینه جهیزیه دختران بی سرپرست، تعمیرات مسکن مددجویان، تامین پوشاک و مواد غذایی به مددجویان خود و دیگر افراد بی بضاعت ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟