اخبار لوازم خانگی

ال‌ جی لوازم خانگی خود را به گوگل اسیستنت مجهز می‌کند

به نظر می‌رسد کاربرد گوگل اسیستنت روزبه‌روز بیشتر می‌شود. قرار است لوازم خانگی ال‌جی به دستیار گوگل مجهز شوند.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده‌ی لوازم خانگی در دنیا است که قصد دارد از ماه آینده محصولات خود را با تجهیز به گوگل اسیستنت عرضه کند. امکان بهره‌گیری از دستیار گوگل روی ۸۷ مدل از لوازم خانگی‌ این غول کره‌ای نظیر یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین‌ ظرفشویی فراهم شده است.

از اکتبر سال گذشته که گوگل اسیستنت روی گوشی پیکسل و گوگل هوم معرفی شد، شاهد فراگیر شدن سریع استفاده از این دستیار دیجیتال روی گوشی‌ها و دستگاه‌های مربوط به خانه‌ی هوشمند بودیم. ال‌جی یکی از جدیدترین کمپانی‌هایی است که تصمیم گرفته در محصولات مختلف خود از گوگل اسیستنت بهره بگیرد.

ال‌جی اعلام کرده است که محصولات این کمپانی شامل انواع یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، سشوار، تصفیه هوا، جاروبرقی و… از ماه آینده با گوگل اسیستنت عرضه خواهند شد. از همین رو می‌توانید خیلی راحت لوازم خانگی هوشمند ال‌جی را با دستگاه مجهز به اندرویدی یا آی‌اواس، گوگل هوم و اسپیکرهای مجهز به گوگل اسیستنت کنترل کنید.

پیش‌تر کاربران می‌توانستند لوازم خانگی هوشمند ال‌جی را از طریق اپلیکیشن LG SmartThingQ کنترل کنند؛ اما با اعلام پشتیبانی از گوگل اسیستنت، امکان استفاده از گوشی یا گوگل هوم برای کنترل لوازم خانگی با استفاده از دستورات صوتی فراهم شده است.

سونگ دائه هیون، مدیر بخش لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه‌ی هوای ال‌جی، می‌گوید:

ال‌جی با این تصمیم امکان تعامل ساده‌تر کاربران با لوازم خانگی سال ۲۰۱۷ خود را از طریق اتصال بی‌سیم فراهم کرده است. همکاری ما با گوگل نمونه‌ای از استراتژی همکاری آزاد، پلتفرم آزاد و ارتباط آزاد است.

ال‌جی برای ترویج استفاده از گوگل اسیستنت، همراه با هر کدام از لوازم خانگی خود که در سال ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند، یک گوگل هوم رایگان نیز ارائه می‌کند. این پیشنهاد ویژه از روز ۱۶ مهر در بازار آمریکا ارائه می‌شود و هفده روز ادامه خواهد داشت.

نظر شما چیست؟