اخبار لوازم خانگی

بستر فراهم شود داخلی سازی خواهیم کرد/ عرضه محصول با کیفیت هدف اصلی بکو در ایران

شرکت بهستان تجارت ارس نماینده رسمی لوازم خانگی بکو ترکیه از سال 1388 در ایران فعالیت خودرا آغاز نموده و دارای سبد کاملی از محصولات این برند خوش نام ترکی از قبلیل گروه یخچال، لباسشویی و ظرف شویی، خرده ریز، توکار، اجاق گاز و کولر گازی است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بهستان تجارت ارس نماینده رسمی لوازم خانگی بکو ترکیه از سال 1388 در ایران فعالیت خودرا آغاز نموده و دارای سبد کاملی از محصولات این برند خوش نام ترکی از قبلیل گروه یخچال، لباسشویی و ظرف شویی، خرده ریز، توکار، اجاق گاز و کولر گازی است.

مدیرعامل شرکت بهستان تجارت ارس در پاسخ به پرسش خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص تاثیر قاچاق کالا بر فروش محصولات بکو در ایران گفت: پدیده قاچاق کالا تاثیر بسیار زیادی در کاهش فروش محصولات برندهای رسمی داشته و در عرصه تولید و واردات نیز اثرات منفی آن پدیدار شده است.

حسین قلی پیرنیاکانی در ادامه افزود: محصولاتی که شرکت بهستان تجارت ارس وارد می کند نیز از این اتفاق مستثنی نبوده و کالاهایی که از طریق قاچاق وارد بازار می شود با توجه به اینکه حق گمرکی پرداخت نمی کنند تفاوت قیمتی بسیار زیادی با کالاهای اصلی دارند.

بهستان تجارت ارس-بکو

مدیرعامل شرکت بهستان تجارت ارس از استقبال خوب خریداران از یخچال های جدید شرکت بکو که با موتور اینورتر وارد بازار شده است خبر  داد و خاطرنشان کرد : هدف اصلی شرکت بهستان تجارت ارس جلب کامل رضایت مشتریان در قبال عرضه محصولات با کیفیت است. تا به امروز به لطف خدا موفق بوده ایم چراکه برای خدمات پس از فروش محصولات خود اهمیت ویژه ای قائل شده ایم.

پیرنیاکانی در پاسخ به خبرنگار «ال کا ایران» در خصوص برنامه این شرکت نسبت به داخلی سازی محصولات بکو بیان داشت: در حال حاضر این شرکت از طریق واردات محصولات شرکت بکو فعالیت داشته و در صورت ایجاد بستر مناسب و حمایت مسئولین کشور امکان داخلی سازی محصولات نیز وجود خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بهستان در خصوص تاثیر برگزاری نمایشگاه عرصه محصولات لوازم خانگی ، ضمن تشکر از مسئولین اتحادیه لوازم خانگی تهران به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات گفت: وجود برندهای باکیفیت و با گارانتی اصلی در اینگونه نمایشگاه ها باعث می شود تا مردم به محصول دلخواه خود دست پیدا کنند.

بهستان تجارت ارس-بکو

پیرنیاکانی در پاسخ به پرسش خبرنگار ال کا ایران که علت موفقیت کشور ترکیه در صنعت لوازم خانگی چیست بیان داشت: ایجاد بستر مناسب تولید محصول با کیفیت و حمایت مسئولین کشور ترکیه در تمامی زمینه ها از قبیل مالیات و تسهیلات بانکی باعث موفقیت این کشور در حوزه صنعت لوازم خانگی شده و اگر در ایران نیز این بستر فراهم شود با توجه به پتانسیل بالای مهندسین ایرانی و نیروی جوان کار، ما نیز به موفقیتی فراتر از کشور همسایه خود دست پیدا خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟