اخبار لوازم خانگی

حضور قدرتمند شارپ با افزایش تنوع محصول / داخلی سازی و تولید به هر قیمتی صحیح نیست

مدیر فروش آکام تجارت گفت: اگر بسترهای لازم به منظور حضور یک برند در کشور فراهم شود نباید به صورتی این کار انجام گیرد که منجر به خدشه دار شدن اعتبار آن برند گردد. بسیاری از برندها هستند که در ایران تولید شده و به علت نداشتن کنترل کیفیت مناسب برند را به نابودی کشانده اند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت شارپ پس از افت و خیزهای فراوان، از سال گذشته توانسته با قدرت به بازار لوازم خانگی ایران بازگردد. در حال حاضر محصولات مختلف لوازم خانگی شارپ از طریق نمایندگی رسمی این شرکت، آکام تجارت سپهر به فروش می رسد. گارانتی لوازم خانگی شارپ نیز توسط آکام سرویس انجام می پذیرد.

 

مدیر فروش آکام تجارت سپهر در حاشیه ششمین نمایشگاه عرضه محصولات لوازم خانگی ایران و در گفتگو با خبرنگار ال کا ایران، بیان داشت : محصولات شارپ در گذشته از طریق چند شرکت مختلف به بازار عرضه می شد اما از این پس تمامی محصولات این برند صرفا توسط شرکت آکام تجارت سپهر به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات شارپ در بازار به فروش خواهد رسید.

کامبیز سهرابی در ادامه افزود: در حال حاضر به جز تلویزیون های شارپ که در ایران نمایندگی نداشته، سایر محصولات لوازم خانگی این شرکت و با تنوع محصول بسیار بالا که در ایران متمایز خواهد بود، در بازار موجود است و ظرف چند ماه آینده نیز طی قراردادی که با شارپ منعقد خواهد شد، محصولات تلویزیون این برند محبوب نیز به بازار عرضه خواهد شد.

مدیر فروش آکام تجارت سپهر در خصوص وضعیت فروش محصولات شارپ در ایران بیان داشت: در حال حاضر وضعیت بازار لوازم خانگی و فروش بسیاری از برندها به علت مشکلاتی از قبیل قاچاق کالا، مناسب نبوده و محصولات شارپ نیز از این ماجرا مستثنی نیست. اما با توجه به سابقه خوب برند شارپ و آشنایی مردم با این برند از قبل و همچنین با برنامه ریزی های صورت گرفته و با افزایش تنوع محصول نسبت به سایر رقبا، سعی در حضوری قدرتمند در بازار لوازم خانگی ایران داشته و با گذشت زمان میزان فروش محصولات نیز رشد خواهد یافت.

وی محصول شاخص حال حاضر شارپ را انوع مختلف ماشین های لباسشویی در تنوع رنگ سفید، سیلور و مشکی عنوان کرد.

سهرابی در پاسخ به پرسش خبرنگار ال کا ایران در خصوص تاثیر حضور برندهای با کیفیت خارجی در بازار ایران بر کیفیت محصولات بیان داشت: وقتی برندهای خوب و باکیفیت خارجی وارد بازار می شوند، شرکت های ایرانی بر اساس الگوبرداری های که می توانند از محصولات وارداتی نمایند، قادر خواهند بود سطح کیفی محصولات خود را افزایش دهند.

مدیر فروش آکام تجارت ادامه داد: حتی اگر بسترهای لازم به منظور حضور یک برند در کشور فراهم شود نباید به صورتی این کار انجام گیرد که منجر به خدشه دار شدن اعتبار آن برند گردد. بسیاری از برندها هستند که در ایران تولید شده و به علت نداشتن کنترل کیفیت مناسب برند را به نابودی کشانده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : لذا باید زمانی داخلی سازی و ایجاد خط مونتاژ در ایران صورت پذیرد که از هر لحاظ بسترهای حضور یک برند در کشور فراهم باشد.

نظر شما چیست؟