اخبار لوازم خانگی

معرفی 5 ماشین لباسشویی برتر

امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل می باشد. ماشین لباسشویی از جمله لوازمی است که در بیشتر خانه‌های امروزی وجود دارد و با خصوصیت و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. تولیدکنندگان این ماشین‌ها با تغییر مداوم شکل و اجزای داخلی آنها سعی دارند از هر نظر تولید خود را کامل‌تر کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش گروه ال کا تاپ پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و پرکاربرد ترین وسایل منزل می باشد. ماشین لباسشویی از جمله لوازمی است که در بیشتر خانه‌های امروزی وجود دارد و با خصوصیت و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. تولیدکنندگان این ماشین‌ها با تغییر مداوم شکل و اجزای داخلی آنها سعی دارند از هر نظر تولید خود را کامل‌تر کنند. در ادامه با معرفی 5 ماشین لباسشویی برتر همراه «ال کا ایران» باشید:

بوش مدل WVH28422GB

ماشین لباسشویی بوش

بوش یکی از بزرگترین برندهای  شناخته شده در صنعت لوازم خانگی است. لباسشویی های این برند آلمانی از جمله محصولات با کیفیت و قابل توجه در سرتاسر جهان بوده و از پیشگامان این حوزه به شمار می روند.

طراحی زیبا، کیفیت و امکانات فوق العاده لباسشویی بوشLogixx WVH28422GB  منجر شده که مکان نخست این هفته ال کا ایران به این لباسشویی اختصاص یابد.

طراحی درب این لباسشویی 7 کیلویی منحصر به فرد بوده و برای کاربران امکان باز کردن و قراردادن راحت لباس را فراهم می کند.

برنامه های شستشوی از پیش تنظیم شده برای این لباسشویی 1400 دور بوش عبارتند از: شستشوی سریع، شستشوی ویژه ی پوست های حساس، ابریشمی و شستشوی ویژه الیاف پشمی.

سیستم خشک کن این لباسشویی 4 کیلیویی بوش از عملکرد بسیار بالایی برخوردار بوده و هم چنین مجهز به سنسورهای خشک کن است.

سامسونگ مدل WD80J6410AW

ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی های برند سامسونگ نه تنها در میان نمونه های مشابه یک سرو گردن بالاترند، بلکه به جرات می توان آن ها را جزو بهترین لباسشویی های دانست.

این لباسشویی 8 کیلویی به همراه خشک کن با حجم 6 کیلو، نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. برند سامسونگ آپشن های فوق العاده ای برای ماشین لباسشویی های خود ارائه می کند که از جمله می توان به 14 برنامه شستشو که اشاره کرد که به کمک آن شستن لباس نوزادان میسر می شود.

ویژگی های این محصول سامسونگ تنها به این جا ختم نمی شود، سیستم لکه بر قوی، سرعت بالا و سیستم خشک کن با قابلیت انتخاب 3 تنظیمات متنوع را به دیگر امکانات اضافه کنید.

ال جی مدل اکو هایبرید FH4U2TDH1N

ماشین لباسشویی ال جی

ال جی با الهام از شستشوی دستی موفق به ابداع  فناوری 6 حرکت شستشو همانند شستشو با دست شده است و در نتیجه منجر به بهبود عملکرد لباسشویی و صدمه کم تر به الیاف لباس می شود.

این سری لباسشویی با بهره بردن از فناوری مذکور و نیز حجم 8 کیلویی و خشک کن 5 کیلویی، مناسب برای شستشوی انواع پارچه بوده که می توان از بارزترین آن ها به شستشوی ملحفه و لباس های پشمی و ورزشی اشاره کرد.

علاوه بر آن، این لباسشویی 1400 دوری مجهز به برنامه ضد آلرژی و لکه بر قوی بوده و از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار است.

هات پوینت آلتیما WDUD9640G

ماشین لباسشویی هات پوینت

با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته، این سری لباسشویی های هات پوینت از بیشترین میزان رضایت مندی در میان کاربران برخوردار بوده است.

این محصول هات پوینت برای افرادی که به عملکرد و کیفیت لباسشویی اهمیت بسیاری می دهند، یک انتخاب ایده ال است.

امکانات قابل توجه این لباسشویی بدین شرح است: 16 برنامه شستشو، حجم 9 کیلویی، سرعت موتور 1400 دوری، برنامه ضد آلرژی و نیز سیستم خشک کن 6 کیلویی به همراه برنامه خشک کردن انواع الیاف پارچه.

ایندزیت مدل XWDE861480XS

ماشین لباسشویی ایندزیت

و در نهایت، لباسشویی که در مکان پنجم تاپ لیست این هفته قرار می گیرد، محصولی از برند محبوب ایندزیت است.

ایندزیت از برند های نام آشنا و پیشگام در حوزه صنعت لباسشویی و ماشین ظرفشویی  محسوب می شود. این مدل در میان همتایان خود در بازار، از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار بوده و در کنار قیمت مناسب، کیفیت و امکانات بی نظیری را برای کاربران به ارمغان می آورد.

در ذیل به برخی از امکانات و قابلیت های برجسته این مدل لباسشویی اشاره شده است:

14 برنامه شستشو، استفاده ی آسان، جنس بدنه ی فولاد ضد زنگ و نیز ظرفیت 8 کیلویی آن بسیار مورد توجه کاربران است.

نظر شما چیست؟