اخبار لوازم خانگی

تولیدکنندگان لوازم خانگی قربانی اقدامات ترامپ می شوند

مقامات شرکت ال جی در پاسخ به اقدامات آمریکا بر علیه تولیدات کنندگان داخلی لوازم خانگی عنوان کرد: " ما از آمادگی لازم در برابر تمامی احتمالات برخوردار هستیم."

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در ماه اکتبر سال جاری، کمیسیون  تجارت بین الملل آمریکا در گزارشی اعلام کرد، واردات گسترده ماشین لباسشویی های برند سامسونگ و ال جی  به آمریکا موجب متضرر شدن تولیدکنندگان داخلی این محصول شده است.

پیش از انتشار این گزارش،  شرکت آمریکایی ویرپول علیه دو شرکت سامسونگ و ال جی شکایت کرده بود و درخواست خود را در خصوص محدود نمودن واردات محصولات این دو برند به کمیسیون تجارت بین الملل آمریکا ارائه داد.

مدیر عامل شرکت ال جی، سونگ دا هیون اذعان کرد: ” پیش بینی آینده بسیار مشکل است و ما تنها در حال بررسی احتمالات و سناریو های مختلف هستیم”

وی افزود،” انتظار می رود دیگر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در آمریکا قربانی اقدامات و حمایت دونالد ترامپ از تولیدات داخلی شوند”.

سونگ طی مصاحبه ی خود با  The Korea Times بیان نمود، تمرکز شرکت ال جی بر روی گسترش و عرضه محصولات نسخه ی پریمیوم در سراسر جهان بوده و از اهداف اصلی این شرکت می توان به توسعه اینترنت اشیا و نیز بهره بردن از فناوری هوش مصنوعی در محصولات خود اشاره کرد.

نظر شما چیست؟