اخبار لوازم خانگی

محموله قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در آزادراه خرم زال توقیف شد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: یک دستگاه کامیون در آزادراه خرم زال توقیف و مقادیری مواد خوراکی، کفش و لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار محمد مهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان از توقیف یک دستگاه کامیون خبر داد و اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی لرستان در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید اقدامات کنترلی، مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق در محور آزادراه خرم زال (اندیمشک به‌طرف خرم‌آباد) به یک دستگاه خودرو کامیون هیوندا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور مقادیری مواد خوراکی و تعدادی کفش، سه دستگاه تلویزیون و کولرگازی خارجی فاقد اسناد مثبته گمرکی را کشف و یک نفر را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان کرد: محموله قاچاق مکشوفه از استان‌های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود و کارشناسان ارزش محموله را یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کردند  و فرد خاطی با تشکیل پرونده راهی مراجع ذی‌صلاح شد./تسنیم/

نظر شما چیست؟