اخبار لوازم خانگی

قول مساعد وزیر صنعت برای کمک به واحدهای صنعتی و حمایت از صنایع خانگی

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صنعت در نشست صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون، گفت که وزیر صنعت در این نشست برای کمک به واحدهای صنعتی و حمایت از صنایع خانگی قول مساعد داده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: در این جلسه نمایندگان در خصوص ضرورت توجه به حوزه صنعت و معدن نکاتی را مطرح کردند و درباره اصلی‌ترین مشکل کشور که اشتغال است مواردی مطرح شد.

وی با اشاره به تاکید نمایندگان بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دولت، گفت: موضوع اجرای اصل 44، کاهش تصدی‌گری دولت، واگذاری شرکت‌های دولتی به مردم و دخالت مردم در رشد اقتصادی از دیگر نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان با اشاره به طرح موضوع مربوط به ایجاد تعرفه‌ها برای جلوگیری از واردات بی‌رویه و حمایت از صنایع داخلی در این جلسه، گفت: آقای شریعتمداری در این نشست با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای بخش صنعت و معدن درباره کمک به واحدهای صنعتی و در اختیار قرار دادن سرمایه در گردش برای این واحدها و همچنین حمایت از صنایع خانگی قول مساعد داد.

 

نظر شما چیست؟