اخبار لوازم خانگی

با بهترین لوازم پخت و پز برای آشپزهای تازه کار آشنا شوید / بخش اول

سبک زندگی و پخت غذا امروزه بسیار متفاوت شده است تخصصی شدن پخت انواع غذا ها با دستگاهای متفاوت شما را قادر میسازد تا فرعی ترین نوع غذا را به صورت کاملا حرفه ای طبخ دهید. لوازم پخت و پز از ابزار های اصلی در اشپزخانه هستند به همین منظور باید از لوازم پخت و پزی که کیفیت خوبی دارند و به مرور زمان کیفیت خود را حفظ می کنند استفاده کرد

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این بخش از ال کا ایران به معرفی محصولاتی پرداخته شده که حتی آشپزهای تازه کار به کمک آن ها می توانند به شکل حرفه ای آشپزی کنند و از این هنر لذت ببرند.

برای آشنایی با این محصولات جالب با ما همره شوید:

 

تخم مرغ پز دش

تخم مرغ پز دش

یک انتخاب ایده ال برای افرادی که همیشه بامشکل پختن تخم مرغ مواجه هستند. با این محصول بی نظیر در ظرف کم تر از چند دقیقه تخم مرغ های خود را آب پز کنید. امکان شستشوی آسان نیز از دیگر ویژگی های مثبت این محصول محسوب می شود.

قیمت: 20 دلار

 

هستان کیو

این محصول انقلابی از طریق بلوتوث به تابه متصل شده و درجه ی حرارت  را با توجه به نوع و میزان غذا تنظیم می کند، به لطف این گاز رومیزی القایی، کاربران و به خصوص  آشپزهای تازه کار دیگران نگران سوختن غذا نخواهند بود.

علاوه بر آن، این شرکت پیشرو دستورالعمل های غذایی خود را در قالب فیلم آموزش داده و با معرفی روش هایی آسان، در مدت زمان کوتاهی کاربران خود را  به آشپزهای حرفه ای تبدبل خواهد کرد.

 

قیمت: 500 دلار

 

ای گارد استوو

سر رفتن غذا و یا بی توجهی به خاموش کردن شعله از موارد رایجی است که بسیار خطر آفرین بوده و منجر به حوادث جبران ناپذیری در اشپزخانه می شود.

به همین منظور، این برند خوش نام  با عرضه این محصول منحصر به فرد خود لز وقوع چنین حوادثی جلوگیری کرده است.

این محصول جالب مجهز به سیستم هشدار بوده و در صورت خاموش نکردن شعله، کاربان خود را اگاه می کند.

قیمت:495 دلار

 

نظر شما چیست؟