سایر خبرها

اسامی محبوب ترین برنامه های اپل اعلام شد

شرکت اپل با بررسی محبوب ترین برنامه های عرضه شده برای آیفون و آی پد فهرستی از محبوب ترین این برنامه ها را اعلام کرده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از اپل، در سال ۲۰۱۷ با همه گیرشدن فناوری های واقعیت مجازی انبوهی از برنامه ها و بازی های مبتنی بر این فناوری از راه رسیده است. همچنین در سال ۲۰۱۷ برنامه های تقویت سلامت ذهنی و برنامه ریزی تمرینات ورزشی بسیار مورد توجه بوده اند.

اپل برترین برنامه سال ۲۰۱۷ برای آیفون را Calm اعلام کرده که برنامه ای برای ارتقای سلامت و برنامه ریزی تمرینات ورزشی است.

این شرکت برترین بازی آیفون را هم Splitter Critters اعلام کرده که یک بازی فکری ساده ولی جذاب است. بهترین برنامه آی پد در سال ۲۰۱۷ هم Affinity Photo برای ویرایش عکس ها و ویدئوها بوده است.در نهایت اپل برترین بازی آی پد در سال ۲۰۱۷ را The Witness اعلام کرده است.

از جمله دیگر برنامه های محبوب فروشگاه اپ استور اپل می توان به بیت موجی، اسنپ چت، یوتیوب، پیام رسان فیس بوک، اینستاگرام، فیس بوک، نقشه گوگل، نتفلیکس، اسپاتیفای موزیک، اوبر، جی میل، پاندورا موزیک، آمازون و واتس اپ اشاره کرد./مهر/

نظر شما چیست؟