سایر خبرها

با گوگل، آسان‌تر و ارزان‌تر سفر کنید

موتور جست‌وجوی گوگل از این پس با افزودن قابلیت‌های مربوط به سفرهای هوایی، به کاربران اجازه می دهد تا با اطلاع یافتن از قیمت و ویژگی‌های سفر و هتل خود، راحت‌تر و ارزان‌تر سفر کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت searchengineland، غول تکنولوژی گوگل به منظور سهولت سفر برای کاربران به موتور جست‌وجوی خود قابلیت‌های جدیدی را افزوده است تا کاربران بتوانند با استفاده از آنها بلیت‌های هواپیما یا قطار که ارزان قیمت‌تر هستند، یا زمان‌های خلوت‌تر برای جایی که می خواهند از آن دیدن کنند و یا هتل‌های نزدیک با قیمت ارزان‌تر را مشاهده کنند.

از آنجا که سفر و توریسم معمولا یکی از ویژگی‌های زندگی لوکس و مرفه به شمار می‌آید و بسیاری از افرادی که استطاعت مالی کافی برای سفر را ندارند، از این پس قادر خواهند بود با بهره مندی از سرویس و امکان جدید موتور جست‌وجوی گوگل، سفری راحت‌تر و ارزان تری را تجربه کنند.

گوگل در کنار هر نتیجه جست‌وجویی به شما پیشنهاداتی هم می دهد تا بتوانید پول کمتری در سفر مورد نظر خود خرج کنید. گوگل مدعی شده است که این قابلیت جدید با بهره مندی از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تحلیل آماری داده های پروازی و هتل ها و غیره طراحی و ارائه شده است.

در زیر تصاویری از نتایج جست‌وجوها را در موتور جست‌وجوی گوگل کشاهده می کنید:

منبع:ایسنا

نظر شما چیست؟