اخبار لوازم خانگی

چرخ‌گوشت‌های نسل جدید چند؟

چرخ‌گوشت‌های جدید در بازار لوازم خانگی با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که به آن اضافه شده به طور متوسط از ۳۵۰ هزار تا یک میلیون تومان قیمت دارند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چرخ گوشت‌های نسل جدید نسبت به گذشته از قابلیت‌های بیشتری برخوردارند و برخی مدل‌های آن علاوه بر چرخ کردن گوشت، امکان گرفتن آبمیوه یا خرد کردن برخی مواد خوراکی را هم دارد.

چرخ گوشت در سالیان اخیر به وسایل ضروری در آشپزخانه منازل تبدیل شده است. از این جهت توجه به ویژگی‌ها و کارکرد این وسیله که امروز نسبت به گذشته از تنوع بیشتری برخوردار شده، دارای اهمیت است و متقاضیان خرید باید به ویژگی‌های این وسیله دقت داشته باشند تا چرخ گوشتی متناسب با نیاز و حجم کارشان تهیه کنند.

انواع چرخ گوشت بر اساس امکانات، برند و البته نوع گارانتی به طور متوسط رنج قیمتی بین ۳۵۰ تا یک میلیون تومان دارد.

به عنوان نمونه چرخ گوشت ۱۶۰۰ وات ۵۱۷ هزار تومان، چرخ گوشت ۱۰۰۰ وات که قابلیت خرد کردن سبزی را هم دارد ۳۳۵ هزار تومان، چرخ گوشت ۱۸۰۰ وات که امکان چرخ کردن بیش از یک کیلوگرم گوشت در هر دقیقه را دارد ۵۰۰ هزار تومان و چرخ گوشت ۱۷۰۰ وات که خروجی حدود سه کیلوگرم گوشت را در هر دقیقه دارد، بیش از ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

همچنین چرخ گوشت ۱۸۰۰ وات که قابلیت آبمیوه گرفتن و خرد کردن بعضی مواد خوراکی را دارد به قیمت بیش از ۷۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

چرخ گوشت از جمله وسایلی است که دانستن نکات ایمنی، نگهداری و نحوه استفاده آن در منازل بسیار ضروری است. چراکه از قطعات زیاد و متنوعی تشکیل شده است. از این جهت مطلوب تر است که دستگاهی برای خرید انتخاب شود که جدا و سوار شدن قطعات آن روی یکدیگر به راحتی صورت گیرد.

بهتر است قطعه‌های گوشت را در اندازه‌های کوچک در داخل چرخ گوشت ریخته شود، چرا که چرخ کردن قطعات بزرگ گوشت باعث کند شدن و کاهش طول عمر دستگاه می شود.

چرخ گوشت نباید به مدت زیاد و به صورت یکسره روشن بماند، چرا که به موتور دستگاه آسیب می‌رسد. همچنین بهتر است هر چند وقت یکبار تیغه دستگاه تیز شود تا فرآیند چرخ کردن راحت تر انجام شود./ایسنا/

نظر شما چیست؟