اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی هوشمند، هوشمند تر می شوند! / بخش دوم

نمایشگاه فناوری CES 2018 با حضور غول های فناوری و نمایش آخرین محصولات آن ها از تاریخ نهم تا دوازدهم ژانویه ۲۰۱۸ (۱۹ تا ۲۲ دی ماه( در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همان طور که در بخش اول این مطلب اشاره شد، نمایشگاه فناوری CES 2018 با حضور غول های فناوری و نمایش آخرین محصولات آن ها از تاریخ نهم تا دوازدهم ژانویه ۲۰۱۸ (۱۹ تا ۲۲ دی ماه(  در لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.

سامسونگ، سونی، ال جی و گوگل تنها برخی از شرکت‌هایی هستند که در این رویداد شرکت می‌کنند.

شایان ذکر است که جمعیتی بالغ بر ۱۸۵,۰۰۰ نفر برای بازدید از آخرین گجت ها، لوازم خانگی هوشمند و حتی خودروهای آینده در این نمایشگاه بزرگ حاضر می شوند.

به جهت پیشرفت قابل توجه و عرضه محصولات جدید در بخش لوازم خانگی هوشمند، پایگاه خبری ال کا ایران به دنبال ارائه اطلاعات و جزییات این بخش در نمایشگاه CES 2018 برای کاربران عزیز است.

محصولات مد و زیبایی

محصولات مد و زیبایی

صنعت مد همواره در میان مردم از جذابیت خاصی برخوردار است و در سال های اخیر شاهد معرفی محصولات هوشمند از سوی شرکت های مختلف وانقلابی نوین در این بخش بوده ایم.

شرکت سیمپل هیومن دو نسخه از این آینه های هوشمند را با هدف تشخیص و ارتقای فناوری های مرتبط با تشخیص انواع بیماری ها را به بازار عرضه کرده است.

علاوه بر آن، در جریان نمایشگاه ces 2017 ازیک شانه ی هوشمند با عنوان ” Kerastase Hair Coach” رونمایی شد که حسگرهای این محصول بی نظیر توصیه های درمانی و مراقبتی را برای موهای کاربران ارائه می دهد.

 در سال اخیر، فروشگاه های مک MAC به آینه های AR مجهز شده و امکان استفاده از محصولات را به صورت مجازی برای کاربران فراهم کرده است.

شرکت مطرح آمازون نیز در این بخش فعالیت گسترده ای داشته و با عرضه دوربین  Amazon's quirky Echo Look همانند یک مشاور و طراح حرفه ای مد به کابران در انتخاب لباس کمک می کند.

نظر شما چیست؟