اخبار لوازم خانگی

سامانه فروش اینترنتی لوازم خانگی راه‌اندازی می‌شود

رئیس اتحادیه لوازم خانگی می‌گوید سامانه فروش اینترنتی لوازم خانگی در دست اجراست اما کار راه‌اندازی آن به دلیل نبود دانش و آشنایی با تکنولوژی در میان برخی فعالان این صنف به کندی درحال انجام است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با پانا تصریح کرد:‌ کسب‌وکارها به تدریج از فضای سنتی به کسب‌وکارهای نوین حرکت می‌کنند و در اتحادیه لوازم خانگی نیز موضوع فروش اینترنتی و انلاین فروشگاه‌ها به تدریج و با راه‌اندازی سامانه فروش آنلاین وارد مراحل اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح نیاز است تا 1600 فروشگاه به این سامانه متصل شوند، تصریح کرد:‌ هنوز برخی از واحدهای فروش لوازم خانگی دانش کار با سیستم‌های الکترونیکی و اینترنتی را دراختیار ندارند به همین دلیل کار راه‌اندازی سایت اینترنتی فروش لوازم خانگی، با تاخیر مواجه شده است .همچنین در استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروش نیز مشکلاتی وجود دارد.

توافق اصناف با سازمان امور مالیاتی از بهمن‌ آغاز می‌شود

رئیس اتحادیه لوازم خانگی درباره مالیات اصناف نیز،عنوان کرد:‌ از بهمن‌ماه سال‌جاری توافق با اصناف برای تعیین مالیات آغاز خواهد شد اما نکته مهم این است که باید شفاف‌سازی صورت گیرد، صندوق‌های مکانیزه فروش در فروشگاه‌ها مستقر شوند و سازمان‌های امور مالیاتی نسبت به ایجاد زیرساخت‌های خود اقدام کنند تا مالیات اصناف به گونه‌ای تعیین شود که اعتراض به مالیات وجود نداشته باشد و اصناف نیز با رضایت نسبت به پرداخت مالیات تعیین‌شده اقدام کنند.

طحان‌پور تصریح کرد:‌ متاسفانه اکنون چه کسانی که مالیات بحق خود را می‌دهند و چه کسانی که فروش بالا دارند اما مالیات لازم را پرداخت نمی‌کنند، معترض هستند، به این دلیل که متقاعد نشده‌اند مالیات دریافتی از آنها عادلانه تعیین شده است.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی عنوان کرد:‌ شفاف‌سازی نظام مالیاتی به نفع همه فعالان اقتصادی خواهد بود و واهمه‌ای که اکنون از نصب صندوق‌های فروش مکانیزه وجود دارد به دلیل نبود شفافیت است.

نظر شما چیست؟