اخبار لوازم خانگی

چالش جدی سامسونگ در نمایشگاه CES 2018

نمایشگاه 2018CES هرساله در ماه ژانویه برگزار می شود و بازدیدکنندگان شاهد رونمایی محصولات جدید از سوی بزرگترین شرکت های فناوری از جمله سامسونگ و ال جی هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ هرساله با معرفی محصولات خود مانند تلویزیون، لوازم خانگی و یا گوشی های هوشمند توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه سال جاری در جایگاه ویژه تری قرار گیرد. البته این بدان معنا است که این برند خوش نام می خواهد علاوه بر اینکه در تولید تلویزیون و گوشی های همراه که بخش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده، در تولید دیگر محصولات نیز یکه تازی کند.

به همین منظور نمایشگاه امسال چالشی جدی برای این غول فناوری محسوب شده و بازار رقابت را برای سایر برندهای مطرح از جمله اپل و آمازون داغ کرده است.

در سال های اخیر، دستیارهای صوتی حضور گسترده ای در بازار لوازم هوشمند داشته و سامسونگ با معرفی نسل جدید دستیار صوتی بیکسبی و استفاده از آن در گجت های هوشمند به دنبال پیشی گرفتن از سایر رقبای خود است.

دستیار صوتی بیکسبی برای نخستین بار در گوشی هوشمند Galaxy S8. ارائه شد و پیش بینی می شود در فستیوال امسال، علاقه مندان شاهد پشتیبانی سایر گجت های هوشمند از این دستیار صوتی سامسونگ باشند.

نظر شما چیست؟