اخبار لوازم خانگی

میز یا ابر پروژکتور سونی!

شرکت ژاپنی سونی از پروژکتور جدید خود با عنوان "LSPX-A1" در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد که تفاوت بسیاری با نسخه های مشابه دارد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از شرکت های فعال در بخش فناوری  از سراسر جهان در نمایشگاه 2018 CES شرکت کرده و آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند اما به نظر می رسد، محصولات و اخبار جذاب نمایشگاه امسال به چشم بادامی ها اختصاص یابد.

شرکت ژاپنی سونی از پروژکتور جدید خود با عنوان “LSPX-A1” در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد که تفاوت بسیاری با نسخه های مشابه دارد.

همان طور که در تصویر مشخص است، این پروژکتور معرفی شده از سوی سونی همانند یک میز مدرن طراحی شده و به همین منظور، یک انتخاب ایده آل برای دکوراسیون مدرن محسوب می شود.

قاب آلومینیومی، صفحه ساخته شده از جنس مرمر و شلف چوبی این محصول به زیباتر شدن فضای خانه ی کاربران کمک می کند.

علاوه بر طراجی بی نظیر، امکانات دیگر این محصول ژاپنی مانند رزولوشن  4K، پروژکتور لیزری HDR-compatible SXRD و همچنین قابلیت نمایش تصاویر در اندازه ی 120 اینچی موجب شگفتی رسانه ها و حاضرین نمایشگاه شد.

این غول فناوری ژاپنی از سیستم صوتی این محصول غافل نشده است، در تصاویر منتشر شده می توان اسپیکرهای نصب شده بر روی این دستگاه را مشاهده کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه فناوری CES 2018 از سایت و کانال  «ال کا ایران» دیدن فرمایید.

نظر شما چیست؟