اخبار لوازم خانگی

فرش ایران برای نخستین بار در نمایشگاه مبلمان کلن حضور یافت

شصت و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی کلن آلمان در حالی امروز (دوشنبه) گشایش یافت که مرکز ملی فرش ایران برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافته است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،از مرکز ملی فرش ایران، این نمایشگاه بین المللی که تا 25 دی تا اول بهمن ماه امسال (15 تا 21 ژانویه) در شهر کلن برپاست، از قدیمی ترین نمایشگاه های تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی در جهان به شمار می رود.
در این نمایشگاه پاویون مرکز ملی فرش ایران در فضایی به وسعت 55 مترمربع به منظور مذاکره و ارتباط با طراحان و دکوراتورهای اروپایی به عنوان اصلی ترین مخاطبان نمایشگاه کلن برای معرفی فرش دستباف ایرانی و تثبیت جایگاه و قابلیت های آن در طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین برگزاری نشست ها و جلسات مختلف با نهادهای مرتبط حاضر در نمایشگاه برپا شده است.
در این نمایشگاه شرکت هایی از 51 کشور از جمله بوسنی و هرزگوین، برزیل، بلژیک، آذربایجان، اتریش، کرواسی، جمهوری چین، کانادا، بلغارستان، فنلاند، اندونزی، ایتالیا، اکراین، ترکیه ، تایوان ، مالزی، روسیه، لوگزامبورگ، تایوان، انگستان و آمریکا حضور دارند.
سال گذشته، این نمایشگاه در فضایی افزون بر 281 هزار و 500 متر مربع با حضور 1339 مشارکت کننده برگزار شد و بیش از 148 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
در هشت ماهه امسال بیش از 269 میلیون دلار فرش دستباف به کشورهای هدف صادر شد که نسبت به دوره مشابه پارسال 31 درصد رشد داشته است./ایرنا/

 

نظر شما چیست؟