اخبار لوازم خانگی

جلوگیری از واردات درست نیست /تولیدکنندگان کیفیت را افزایش دهند

معاون امور اقتصادی استانداری البرز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز از تولیدکنندگان خواست تا کیفیت محصولات خود را افزایش دهند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، عبادالله کامکار هدف اصلی برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی و خانه مدرن البرز را به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی عنوان کرد و گفت امیدواریم کیفیت محصولات خارجی را در نمونه های تولید داخل نیز شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: محصولاتی که در استان البرز تولید می شوند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با ایجاد فرهنگ سازی و افزایش کیفیت، استفاده از محصولات داخلی در بین مردم رشد خواهد یافت.

کامکار بیان داشت: درست نیست که بگوییم از واردات کالای خارجی به کشور جلوگیری شود و مردم از تولیدات داخلی با هر کیفیتی استفاده کنند چرا که مردم صاحب اختیار هستند و تولیدکنندگان باید کیفیت محصولات خود را بالا برده تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز در پایان گفت: بزودی و با احداث نمایشگاه دائمی در استان، فضای مناسب تری در اختیار برگزارکنندگان و فروشندگان قرار خواهد گرفت و باعث افزایش استقبال مردم از نمایشگاه خواهد شد.

نظر شما چیست؟