اخبار لوازم خانگی

گام بلند آزمایش در تولید و عرضه کولرهای آبی

آزمایش در ادامه‌ روند رو به رشد خود به جهت ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتریان، با بکاربردن الکتروپمپ ها و الکتروموتورهای کم مصرف و همچنین اضافه نمودن کلیدهای محافظ جان در کولرهای آبی، سعی نموده در جهت اعتماد سازی و رضایت مصرف کننده و بالا بردن سطح اعتبار تولید داخلی گامی مثبت بردارد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آزمایش در ادامه‌ روند رو به رشد خود به جهت ارتقای کیفیت و رضایتمندی مشتریان، با بکاربردن الکتروپمپ ها و الکتروموتورهای کم مصرف و همچنین اضافه نمودن کلیدهای محافظ جان در کولرهای آبی، سعی نموده در جهت اعتماد سازی و رضایت مصرف کننده و بالا بردن سطح اعتبار تولید داخلی گامی مثبت بردارد.

 هم اکنون حدود 13 میلیون کولر آبی درایران وجود دارد و هر ساله حدود 800 هزار دستگاه جدید نیز تولید می شود. کولرهای آبی با توجه به کاربرد زیاد و وسیع آنها بخصوص در فصول گرم سال ، بخش نسبتا” زیادی از مصرف انرژی کشور را به خود اختصاص می دهند.

شرکت آزمایش بعنوان یکی از تولیدکنندگان برتر ایرانی که توانسته کولرآبی کم مصرف را با رتبه B برچسب انرژی تولید نماید، تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه مصرف کنندگانش داشته است.

متاسفانه هر ساله در شروع فصل گرما حوادث متعددی بر اثر برق گرفتگی در حین نصب و تعمیر کولرهای آبی رخ می دهد، آزمایش با نصب کلیدهای محافظ جان روی کولرهایش درصد این اتفاقات و حوادث را به صفر رسانده است.

آزمایش علاوه بر ارتقا و بروز رسانی محصولات خود نیاز و سلیقه مشتری را در نظر گرفته و کولرهای خود را  در هفت مدل متنوع به بازار عرضه کرده است تا مشتری این امکان را داشته باشد ضمن در نظر گرفتن خواسته ی خود از محصول، انتخابی درست داشته باشد

 

نظر شما چیست؟