اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی هوشمندی که زندگی شما را متحول می کند!

در سال های اخیر شاهد معرفی محصولات خانگی هوشمند به بازار بوده ایم و به نظر می رسد تحولی عظیم در حال وقوع است._x000D_ این سری لوازم خانگی خودشان وظایفی همچون نظافت و آشپزی را انجام می‌دهند و گامی بزرگ در امور خانه داری و صنعت لوازم خانگی محسوب می شوند. برای آشنایی بیشتر با این لوازم خانگی با سایت ال کا ایران همراه شوید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در سال های اخیر شاهد معرفی محصولات خانگی هوشمند به بازار بوده ایم و به نظر می رسد تحولی عظیم در حال وقوع است.

این سری لوازم خانگی خودشان وظایفی همچون نظافت و آشپزی را انجام می‌دهند و گامی بزرگ در امور خانه داری و صنعت لوازم خانگی محسوب می شوند. برای آشنایی بیشتر با این لوازم خانگی با سایت ال کا ایران همراه شوید.

فولدیمت

فولدیمت برای کاهش عذاب تا کردن لباس‌ها در خانه طراحی و ساخته شده است. کاربر در هر بار استفاده ۱۵ تا ۲۰ عدد از لباس‌های تازه شسته شده را به گیره‌های جلوی ماشین متصل می‌کند. سپس فولدیمت همه لباس‌ها را یکباره به درون دستگاه کشیده، تا کرده و نهایتاً ستونی از لباس‌های مرتب تاشده را در سینی جلویی دستگاه که ظرفیتی بین ۱۰ تا ۳۰ لباس- بسته به ضخامت لباس‌ها- دارد بیرون می‌دهد.

پیش بینی می شود این محصول با قیمت 980 دلار در سال 2019 به بازار عرضه شود.

ادامه دارد….

نظر شما چیست؟