اخبار لوازم خانگی

بخش دوم/ لوازم خانگی هوشمندی که زندگی شما را متحول می کند!

امروزه، لوازم خانگی آخرین دستگاه هایی هستند که به هوش مصنوعی، دوربین، اتصال به اینترنت مجهز شده اند و تمامی این محصولات از لامپ تا ماشین ظرفشویی و زنگ درب، همگی بخشی از این انقلاب بزرگ هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  امروزه، لوازم خانگی آخرین دستگاه هایی هستند که به هوش مصنوعی، دوربین، اتصال به اینترنت مجهز شده اند و تمامی این محصولات از لامپ تا ماشین ظرفشویی و زنگ درب، همگی بخشی از این انقلاب بزرگ هستند.

در این بخش قصد داریم تا شما کاربران عزیز ال کا ایران را با خارق العاده ترین این سری محصولات آشنا کنیم، با ما همراه شوید.

ربات جاروبرقی رومبا 980

این محصول هوشمند و انقلابی عنوان بهترین محصول شرکت iRobot  را به خود اختصاص داده و در کم ترین زمان ممکن خانه ی کاربران را برق می اندازد.

این دستگاه از قدرت مکیدن قوی ، برس های گراننده تمیز کننده و یک برس تی کش بهره برده که از یک سمت دستگاه خارج شده و آشغال هایی که در گوشه ها هستند جمع می کنند. سطل آشغال نسبتا بزرگی در درون این دستگاه قرار گرفته و فیلتری هم در آن موجوده که وسایل بزرگ تر را به خودش می گیرد.

لازم به ذکر است، دستگاه بدون هیچ مشکلی در بین لوازم خانه با استفاده از سنسورها و سیستم بازخوردی جدیدش به نام VSLAM کار می کند. سیستم” VSLAM ”  شبیه سازی ، مکان یابی و نقشه سازی تصویری به دستگاه رومبا این اجازه را می دهد که بتواند اتاق و اشیاء داخل آن را ببیند.

به علاوه، این محصول قابلت اتصال به وای فای را دارد و امکان کنترل و تنظیم آن از راه دور برای کاربران فراهم شده است.

نظر شما چیست؟